Kezdőlap arrow Közérdekű arrow arrow GS kormánycsapágy csere
GS kormánycsapágy csere PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Kovács Róbert   
Tartalomjegyzék
GS kormánycsapágy csere
Oldal 2
Oldal 3
Oldal 4
Oldal 5
Oldal 6
Oldal 7

Image
Nem saját kép! Okos ötlet elősször rögzíteni a csészét és utána bekocogtatani (bár én ezt is bronzzal csinálom...)
 

Image
19. ábra

Az új csapágycsészék behelyezése előtt alaposan takarítsuk ki a helyüket és a környéket, és zsírtalanítsuk azt (pl. féktisztító spray-vel). A megtisztított és zsírtalanított csapágycsészék behelyezése szintén a bronz rúddal történik, nagyon figyelve arra, hogy körkörösen kocogtatva, a keresztbe feszülést elkerülendő terelgessük azokat a helyükre. Győződjünk meg róla, hogy sikerült teljesen a helyükre kocogtatni őket, azaz szépen felfekszenek a számukra kialakított támasztó vállakra.

Image
20. ábra

Az esetlegesen az ütögetések során keltkezett szennyeződéseket alaposan távolítsuk el és zsírozzuk be a csészéket.

Image
Nem saját kép! PVC cső, mint olcsó célszerszám
 

A csapágyak azok helyeinek alapos megtisztítása és zsírtalanítása után az új porvédők felhelyezésével kezdődik. Ezek után a csapágyakat egy 28mm-től nagyobb belső átmérőjű, de 30mm-től kissebbkülső átmérőjű csődarab segítségével egyszerűen a belső gyűrűnél megtámasztva kocogtassuk a helyükre. Szintén alapos tisztogatás (sőt: át lehet öblíteni féktisztítóval az egész görgőkosarat) után jól zsízozzuk be a csapágyakat, betömködve a kenőanyagot a görgők és a kosár közé is!

Image
21. ábra
 



 
© 2024 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.