Új szálat/témakört csak akkor hozz létre a fórumban, ha megbizonyosodtál róla, hogy még nincs ezzel a témával foglalkozó szál! Ellenkező esetben irgum-burgum!
Ez, ez... ez hihetetlen! Öcsém, a TT (ami most itt nem az a TT) hogy örülhet a reklámnak... az látszik, hogy mindkét ugrásnál kinyílik a doboz? Zsír. A csávó meg jól csinálja. 3:50-nél úgy nyomja le a gépsast, ahogy az elő van írva... de a gyári bridgestone-ok jobban tapadnak, mint amit a doboz enged: Highside.
Atti, ez jó kis funvid volt, ismét megjött a kedvem a motorozáshoz!
Kakucsra valaki valamikor? Csiga írta: Atti írta:
Ez zsír Atti! Magadra ismersz?
Rob ezzel már megtanulhatjuk az erőcsúsztatást, ilyen kell nekünk hiába mondom már régóta!
Basszus a dobozok védik a motort...
Naplózott
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
KovRob írta:
Ez, ez... ez hihetetlen! Öcsém, a TT (ami most itt nem az a TT) hogy örülhet a reklámnak... az látszik, hogy mindkét ugrásnál kinyílik a doboz? Zsír. A csávó meg jól csinálja. 3:50-nél úgy nyomja le a gépsast, ahogy az elő van írva... de a gyári bridgestone-ok jobban tapadnak, mint amit a doboz enged: Highside.
Atti, ez jó kis funvid volt, ismét megjött a kedvem a motorozáshoz!
Kakucsra valaki valamikor? Csiga írta: Atti írta:
Ez zsír Atti! Magadra ismersz?
Rob ezzel már megtanulhatjuk az erőcsúsztatást, ilyen kell nekünk hiába mondom már régóta!
Basszus a dobozok védik a motort...
sm kerékszett van benne, és metzeler ha jól látom. nekem jövő hét még zsufis, aztán hétköznap bármikor. csak süssön a nap, aztán megyek is - idén rengeteget áztam...
Naplózott
02 épített Dakar SM 03 RSV Mille
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
duke írta:
Végül miért nem F800GS lett? - Amit néztem annak a gazdája beszélt le róla
800S meg akciós áron lett az enyém, igy nem hagytam ki.
A következő viszont 800GS lesz vagy a Triumph 800-as endurója jelen állás szerint...
Idáigi mocijaim:
KTM Duke640
KTM 950SM
Yamaha Fazer 1000
Ducati 900SS
Ducati 625Monster
Ducati S4R
Aprilia Moto6.5
Aprilia RXV550
Aprilia Tuono1000
most meg BMW
ami miatt képbe került nálam ez a típus,
100LE alatti gépet kerestem, kis fogyasztásút,kéthengerest, európait, két személyre is alkalmasat ...szinte ennyi.Lebeszélt a gazdája? Az adott motorról vagy 800GS-röl?
Próbálni próbáltál már F800GS-t?
Igen derék sort sikerült végig motoroznod... milyen ezek után a BMW? milyenek az érzéseid?
Naplózott
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
péter írta: KovRob írta:
Ez, ez... ez hihetetlen! Öcsém, a TT (ami most itt nem az a TT) hogy örülhet a reklámnak... az látszik, hogy mindkét ugrásnál kinyílik a doboz? Zsír. A csávó meg jól csinálja. 3:50-nél úgy nyomja le a gépsast, ahogy az elő van írva... de a gyári bridgestone-ok jobban tapadnak, mint amit a doboz enged: Highside.
Atti, ez jó kis funvid volt, ismét megjött a kedvem a motorozáshoz!
Kakucsra valaki valamikor? Csiga írta: Atti írta:
Ez zsír Atti! Magadra ismersz?
Rob ezzel már megtanulhatjuk az erőcsúsztatást, ilyen kell nekünk hiába mondom már régóta!
Basszus a dobozok védik a motort...
sm kerékszett van benne, és metzeler ha jól látom. nekem jövő hét még zsufis, aztán hétköznap bármikor. csak süssön a nap, aztán megyek is - idén rengeteget áztam...
ázást ne is mond ... kaptunk vizet mi is dolomitokba
Naplózott
xt660z
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Lebeszélt a gazdája? Az adott motorról vagy 800GS-röl? Az adott motorról! Rengeteg problémája volt vele -apró cseprő de bosszantó-főként elektronika.... szerviz lakó volt.
Próbálni próbáltál már F800GS-t- igen mentem már vele.
milyen ezek után a BMW? milyenek az érzéseid? mint fentebb irtam már kicsit "Ducatis" filingje van.... keskeny, könnyű, a motorja nem egy LE bomba de amit kell azt tudja ,meglepően rugalmas. Gyenge pontja az első villa.A kormány még megszokást kíván/lehet megy rá ST villahid.
A fogyasztása ez volt az egyik döntő ok amiért "visszafele léptem" meg a teljesítménye.
Az én mostani motorozási szokásomhoz ez az egyik legmegfelelőbb választás......
Az idáigi motorjaim közül továbbra is a Tuono az etalon....
- ha azt egy kicsit túra baráttá faragnák nem is kellene más ...
Ducati-k városba tutti fasza de hosszab távra állatkínzás
KTM -kívánja az állatkodást /azzal nem lehet "normálisan" motorozni/ de annak meg megint ambulancia a vége..
Fazer- az meg nem motor csak egy hamisitvány -JAPAN
Naplózott
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Atti írta: Basszus... ez azért nem semmi!
Elég keményen nyomja a srác!
Azt azért el kell mondanom róla, hogy 2-ben nem lehet felemelni az elejét... max erőteljes kuplungolással!
Erőből lehetetlen!
Mondjuk lehet, hogy az áttételt lecserélte a srác...
De óriási ász a gyerek!
Naplózott
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
duke írta:
Lebeszélt a gazdája? Az adott motorról vagy 800GS-röl? Az adott motorról! Rengeteg problémája volt vele -apró cseprő de bosszantó-főként elektronika.... szerviz lakó volt.
Próbálni próbáltál már F800GS-t- igen mentem már vele.
milyen ezek után a BMW? milyenek az érzéseid? mint fentebb irtam már kicsit "Ducatis" filingje van.... keskeny, könnyű, a motorja nem egy LE bomba de amit kell azt tudja ,meglepően rugalmas. Gyenge pontja az első villa.A kormány még megszokást kíván/lehet megy rá ST villahid.
A fogyasztása ez volt az egyik döntő ok amiért "visszafele léptem" meg a teljesítménye.
Az én mostani motorozási szokásomhoz ez az egyik legmegfelelőbb választás......
Az idáigi motorjaim közül továbbra is a Tuono az etalon....
- ha azt egy kicsit túra baráttá faragnák nem is kellene más ...
Ducati-k városba tutti fasza de hosszab távra állatkínzás
KTM -kívánja az állatkodást /azzal nem lehet "normálisan" motorozni/ de annak meg megint ambulancia a vége..
Fazer- az meg nem motor csak egy hamisitvány -JAPAN
venni egy öreg millét, lepucolni róla MINDENT - aztán szétmotorozni. avvónajó
Naplózott
02 épített Dakar SM 03 RSV Mille
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
"venni egy öreg millét, lepucolni róla MINDENT - aztán szétmotorozni. avvónajó" - inkább felülni a mocira és három napig menni menni menni "világot" látni és nem széthullva leszállni. Na, engem most ilyesmi foglalkoztat.
Naplózott
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
duke írta:
"venni egy öreg millét, lepucolni róla MINDENT - aztán szétmotorozni. avvónajó" - inkább felülni a mocira és három napig menni menni menni "világot" látni és nem széthullva leszállni. Na, engem most ilyesmi foglalkoztat.
ilyenen már van
Naplózott
02 épített Dakar SM 03 RSV Mille
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
EZT LESSÉTEK!!!! Brad Pitt Budapesten motorozott
A színész hétfőn tesztelte a budapesti utakat. Brad Pitt a fotósok kereszttüzében egy BMW F800GS [1]-re pattant, és míg Angelina Jolie a hazánkban filmjével volt elfoglalva, körbenézett a fővárosban. A színész köztudottan nagy motorrajongó.
Naplózott
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Nemrég vettem egy F 800 Gs-t. Az első erdélyi túra alkalmával kilyukasztottam a olajhűtőmet egy felverődő kő miatt. Mivel a gyári kartervédő, ami ér is valamit, nagyon drága. Az egyik barátommal készítettünk egyet, amit le fogok nektek fényképezni. Ha esetleg valakit érdekelne, akkor tudunk gyártani többet is, akár egyéni extra igényeket is figyelembe tudunk venni.
Szóval elöljáróban ennyi. Ha kész lesz a festés is, felteszem a képeket.
Üdv mindenkinek!
Naplózott
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.