Kezdőlap arrow Fórum
F650.hu
Üdvözöljük, Vendég
Kérjük, hogy jelentkezzen be vagy regisztráljon.    Elfelejtette jelszavát?
Power commander (1 fő olvassa) (1) Vendég
Új szálat/témakört csak akkor hozz létre a fórumban, ha megbizonyosodtál róla, hogy még nincs ezzel a témával foglalkozó szál! Ellenkező esetben irgum-burgum!
A végére Kedvencekhez hozzáadta: 0
TÉMA: Power commander
#3460
hamann (Vendég)
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Biztos hallottatok már erről a bizgentyűről, a Gs-en mennyit segít, sportmotoroknál állítólag bevált

www.agomotors.hu/agomotors.swf
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3470
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Persze, hallottunk már róla. ( na jó, én hallottam ) Nem vagy elégedett a motorod teljesítményével? Lehet, hogy elhibáztad a választást? Szerintem sokkal célravezetőbb egy eredendően erős motort venni, mint egy 50 lóerőset, és azt reszelgetni. Nálam például fel sem merült a gondolat. Pedig az ezres sportgépről váltottam F 650-re.
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3489
hamann (Vendég)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Szinte gondoltam, hogy személyeskedést farag valaki belőle,

"elhibáztad a választást"

lehet hogy rosszul tettem fel a kérdést, de próbálj elvonatkoztatni a backgroundtól, és a tényeket leírni

de a kérdésemre még mindíg nem kaptam választ, sebaj, talán valaki....
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3491
Atti (Felhasználó)
kicsirigó
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1406
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi suranyia@freemail.hu Lakóhely: Föld nevű bolygó / Eu / Hu / Bp / Soroksár Születési dátum: 1977-06-29
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Nem pont Power commander, de érdemes megnézegetni.
Én első körben a légszűrő környékén nézelődnék, megszüntetni a szűk keresztmetszeteket - snorkel mod (de pont ilyenről nincs mérés )
 
Naplózott Naplózott  
 
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3503
hamann (Vendég)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
köszi
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3504
Dumdum (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1144
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi dobitibi@msn.com Lakóhely: Pécs Születési dátum: 1969-03-13
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Én nem vagyok híve az ilyen "Tuningoknak".Egy kipufogó csere is okozhat tréfát az elektronikában.Nem kicsit.(Kérdezd Wessent)Nekem simán át lett írva a program és 10-15% pluszt jelent az eredetihez képest.Elég érzékenyek ezek a motorok az ilyen beavatkozásokra.
De mint írtam már sokszor,ha valami kérdésetek van hasonló témában,akkor az emberünk :Hetesy Gyula 20/3485666Ő tud segíteni neked hasonló kérdésekben.Hívd nyugodtan.Rendes tag nagyon,és még érti is a dolgát...
 
Naplózott Naplózott  
 
Ducati Multistrada 950,BMW f650 GS, Aprillia Shiver 750,piros bicikli..
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3505
hamann (Vendég)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
thanks
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3510
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Mikor Ágó belevágott én is olyan rw-sen áltam hozzá, és megkérdőjeleztem a "normál használat" közbeni jelentőségét. Akkor Kmetty úr ezt írta:

"Ez szokott a legnagyobb félreértés lenni!
A Power Commander behangolása nem a teljesítményről szól, hanem a motor egyenletessé tételéről a megfelelő levegő/üzemanyag keverék beállítással.
Természetesen ezzel jön LE növekedés is, hiszen ahol elkeveselt vagy elsokalt a motor, ott nem volt megfelelő az égés és a jól beállított égés LE növekedést is jelent!"


Az árakról:

PC: brutto: 89.900HUF
1 térképes beállítás: 48.000HUF
2 térképes beállítás: 62.000HUF
4 térképes beállítás: 78.000HUF


Azt nem kérdeztem még meg, hogy a BMW-hez van-e... ha valakit felizgat, megteszem!
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3515
Jano (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1552
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
És szerinted Kovi, amit említettél azt nem állítják be gyárilag az optimális értékekre?
Én -kis naív műszaki emberként- azt gondolom hogy nálunk sokkal hozzáértőbbek tervezik meg egy motor (legyen az motor-motor vagy autó-motor) elektronikáját. Mi a francnak azt bütykölni? Ha kevés, nagyobbat kő venni. Kapható.
Tudod hányan furcsállják, hogy az autóm nincs "feltolva" 260 lóerőre.
Állítólag az is simán bírja, semmi plussz igénybevétel. Én ezt nem hiszem. Én abban hiszek, hogy valamit megterveznek valmire és az az adott feladatot a lehető legjobban lássa el.
 
Naplózott Naplózott  
 
kis GS - nagy GS
F65oGS Dakar \'o5 - R12ooGS \'o8
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3516
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Én úgy tudom, hogy a gyártási tűrések miatt nincs két egyforma alkatrész, legyen az vezérműtengely, injektor, impedancia, mágnesszelep... Valószínüsítem, hogy a gyában összeraknak egy pár mintadarabot, ami reprezentálja a sorozatgyártás döntő hányadát, és megalkotják a "gyújtástérképet". Igazándiból ez miatt lehet, hogy a gyári gyújtástérkép nem biztos, hogy ideális minden egyes motorhoz. Én nem tiltakoznék egy Ágó féle optimalizálástól (Hangsúlyozottan nem teljesítménynövekedésről beszélek!) a saját motoromhoz, elhiszem neki, hogy ez jó, mert utánanéztem és megismertem a technikai hátterét, ez nemhogy árt, de még használhat is a motor életében.

Viszont ismersz: Én ennyi pénzt erre...

Jano írta::
És szerinted Kovi, amit említettél azt nem állítják be gyárilag az optimális értékekre?
Én -kis naív műszaki emberként- azt gondolom hogy nálunk sokkal hozzáértőbbek tervezik meg egy motor (legyen az motor-motor vagy autó-motor) elektronikáját. Mi a francnak azt bütykölni? Ha kevés, nagyobbat kő venni. Kapható.
Tudod hányan furcsállják, hogy az autóm nincs "feltolva" 260 lóerőre.
Állítólag az is simán bírja, semmi plussz igénybevétel. Én ezt nem hiszem. Én abban hiszek, hogy valamit megterveznek valmire és az az adott feladatot a lehető legjobban lássa el.
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3522
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Amellett, hogy valamelyest optimalizálja az Otto-körfolyamatot, bizony jó biznisz is. Valakinek. De az tényleg nem világos, hogy ki az, aki jobban tudja, mi zajlik egy motorban belül, és mit kell vele csinálni, hogy ez jobb legyen, mint például a BMW.

Olyan szoftver nincs, amitől kulturáltabbá válik a F650 váltója?
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3524
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Rotax GmbH? Engine Type 804



riskywhisky írta::
De az tényleg nem világos, hogy ki az, aki jobban tudja, mi zajlik egy motorban belül, és mit kell vele csinálni, hogy ez jobb legyen, mint például a BMW.
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3530
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Rosszul tudom, hogy 2001. után a befecskendező, és a kipufogógázméregtelenítő rendszer BMW gyártmány/fejlesztés?
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3531
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Rosszul tudom, hogy 2001. után a befecskendező, és a kipufogógázméregtelenítő rendszer BMW gyártmány/fejlesztés?
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3536
Dumdum (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1144
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi dobitibi@msn.com Lakóhely: Pécs Születési dátum: 1969-03-13
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Én ugy tudom hogy gyárilag egy középértékre állitják be a motor. Lehessen használni akát minusz 20akár + 40 fokban.Az optimalizálás ezeket a szélsöségeket redukálja le az adott igényekhez.Tehát a az egyedi igények alapján szabályozza be a gépet.Vannak benne lehetőségek bizonyos határok között,csak nagyon kiélezett lessz a gép valamely irányba.
 
Naplózott Naplózott  
 
Ducati Multistrada 950,BMW f650 GS, Aprillia Shiver 750,piros bicikli..
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3537
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Emlékeim szerint az EFI az a rotax önálló fejlesztése volt, a BMW fejlesztőcsapata a hengerfejet vette kezelésbe és az általuk módosított tervek alapján gyártja a rotax. A kipuffról lövésem sincs...

riskywhisky írta::
Rosszul tudom, hogy 2001. után a befecskendező, és a kipufogógázméregtelenítő rendszer BMW gyártmány/fejlesztés?
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3538
Dumdum (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1144
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi dobitibi@msn.com Lakóhely: Pécs Születési dátum: 1969-03-13
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Többek szerint 2001 után a hengerfejet és a befecskendezést is a BMW fejlesztette.Módositottak a dugon is valamit...Teljesen más mint a pegasoé...
 
Naplózott Naplózott  
 
Ducati Multistrada 950,BMW f650 GS, Aprillia Shiver 750,piros bicikli..
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3544
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
hamann írta::
[quote]Szinte gondoltam, hogy személyeskedést farag valaki belőle,

Egyébként pedig nem haragudj hamann, nem személyeskedni akartam, semmi okom nem volna rá, nem is ismerjük egymást.( Bár azthiszem találkoztunk Majsán. Ugye? )
Egyszerűen csak gyakran vagyok úgy, hogy kimondom amit gondolok... Nem mindig kéne... Van ám elég bajom belőle.
Ezzel együtt amit írtam, azt most is úgy gondolom.
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3545
majsa (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1271
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
juhszok.kft Találkozzunk! Születési dátum: 1966-05-02
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
KovRob írta::
Emlékeim szerint az EFI az a rotax önálló fejlesztése volt, a BMW fejlesztőcsapata a hengerfejet vette kezelésbe és az általuk módosított tervek alapján gyártja a rotax.

A BMW igényeihez igazodó kialakítással! Gyártja a.....
 
Naplózott Naplózott  
 
R850R
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#3546
majsa (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1271
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
juhszok.kft Találkozzunk! Születési dátum: 1966-05-02
Válasz:Power commander 16 éve, 5 hónapja  
Dellorto(Maden Italy). Tipus:VB4
 
Naplózott Naplózott  
 
R850R
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Az elejére
© 2024 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.