|
Írta: Kovács Róbert
|
Oldal 6 / 6 6, A friss olaj betöltése Csavarjuk vissza mind a blokkba, mind a kiegészítő olajtartályba a csavarokat. A csavarok környékére esetlegesen mellécsorgott olajat szintén célszerű letisztítani. A kiegészítő olajtartályba töltsünk bele majd két liter olajat (ne teljesen csurrig!) indítsuk be a motort 10-15 másodpercre, majd állítsuk le Öntsük bele a 2,3 liternyi mennyiséghez hiányzó részt a friss olajból
Elvileg a lényegi résszel készen is vagyunk. Feedback, 2008.07.23. Riskywhisky: Be szoktam kenni alapos tisztogatás után az olajszűrőház fedelének a tőmítőgyűrűjét egy bizonyos fajta igen konzisztens zsírral, ami tulajdonképpen kihagyható, és még valami. Nagy egyhengereseknél, (de különben máshol is ) bizonyos finomkodásra hajlamos szerelők az olaj betöltése után, és a motor beindítása előtt ki szokták szerelni a gyertyát, hogy miután a motor beindul, ne üssön akkorát az akkor még védtelen főtengelyre. Tehát: az olajnyomás felépülését pusztán az indítózással érik el. (ami egyébként a kiszerelt gyertya miatt némileg intenzívebb) Ez élettartamnövekedést von maga után.
|
|