|
Írta: Kovács Róbert
|
Oldal 2 / 6 Előkészületek: 1, Olaj üzemi hőmérsékletre melegítése Motor középállványon. Beindít, békénhagy. Illetve ha van módod rá és gurulsz vele egy kört, akkor élvezetesebb lesz ez a munkafázis. Középsztenderen, alapjáraton járatva kb. 2 hűtőventilátor ki-be kapcs. az az időtartam, mire a motorolaj megfelelő hőmérsékletűre melegszik. GS tulajok előnyben, akiknek van középsztenderük, a dakarosok meg küzdjenek. A biztonság kedvéért a motorkerékpárt -amennyiben van módunk rá - rögzítsük a későbbi véletlen felborítás ellen, főleg vonatkozik ez a Dakar tulajdonosokra, akiknek gyárilag nincs középállványuk! Én ki szoktam kötözni, ezzel két legyet ütök egy csapásra. (1. ábra) 1. ábra 2, Burkolati elemek és a kartervédő eltávolítása Amennyiben a motorolaj melegítését álló helyben végezük, abban az esetben már eközben elkezdhetjük a burkolati elemek eltávolítását. Ülés leszed Első irányjelzők eltávolítása (2x4db Torx + 1-1 csatlakozó) (2. ábra) A két oldalburkolat és a középső burkolat csavarjainak (8db Torx) eltávolítása után azokat a helyükről leszedjük és mehetnek biztonságos helyre a sérülések elékerülése érdekében Kartervédő lemez leszerelése 3 csavar eltávolításával (3.a. és 3.b. ábrák) Dakar verzión a hátsó rugóstag kiegészítő gáztartályának eltávolítása (2db awab bilincs) (4. ábra) Az első lánckerék takaróburkolatának eltávolítása (3 csavar)
2. ábra 3.a. ábra 3.b. ábra 4. ábra
|
|