GS olajcsere PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Kovács Róbert   
Tartalomjegyzék
GS olajcsere
Oldal 2
Oldal 3
Oldal 4
Oldal 5
Oldal 6

Előkészületek:

1, Olaj üzemi hőmérsékletre melegítése

Motor középállványon. Beindít, békénhagy. Illetve ha van módod rá és gurulsz vele egy kört, akkor élvezetesebb lesz ez a munkafázis. Középsztenderen, alapjáraton járatva kb. 2 hűtőventilátor ki-be kapcs. az az időtartam, mire a motorolaj megfelelő hőmérsékletűre melegszik. GS tulajok előnyben, akiknek van középsztenderük, a dakarosok meg küzdjenek. A biztonság kedvéért a motorkerékpárt -amennyiben van módunk rá - rögzítsük a későbbi véletlen felborítás ellen, főleg vonatkozik ez a Dakar tulajdonosokra, akiknek gyárilag nincs középállványuk! Én ki szoktam kötözni, ezzel két legyet ütök egy csapásra. (1. ábra)

Image
1. ábra

2, Burkolati elemek és a kartervédő eltávolítása

Amennyiben a motorolaj melegítését álló helyben végezük, abban az esetben már eközben elkezdhetjük a burkolati elemek eltávolítását.

  • Ülés leszed
  • Első irányjelzők eltávolítása (2x4db Torx + 1-1 csatlakozó)  (2. ábra)
  • A két oldalburkolat és a középső burkolat csavarjainak (8db Torx) eltávolítása után azokat a helyükről leszedjük és mehetnek biztonságos helyre a sérülések elékerülése érdekében
  • Kartervédő lemez leszerelése 3 csavar eltávolításával (3.a. és 3.b. ábrák)
  • Dakar verzión a hátsó rugóstag kiegészítő gáztartályának eltávolítása (2db awab bilincs) (4. ábra)
  • Az első lánckerék takaróburkolatának eltávolítása (3 csavar)

Image
2. ábra

Image
3.a. ábra

Image
3.b. ábra

Image
4. ábra



 
© 2017 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.