érdekességek (1 fő olvassa) (1) Vendég
Kedvencekhez hozzáadta: 0
|
|
TÉMA: érdekességek
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Pont ez az Ifa! Egy Big Foot-ról nem mondod, hogy nem jó a forgalomban! Hát persze hogy nem, mer' nem arra való.
A másik, pedig, hogy boldog boldogtalan dícséri a nagy GS-t, nem véletlenül. És jön ez a pökhendi alak, oszt aláz.
Régen nem így csinálta(ták), ott humor és jópofaság volt. A magyar MTV-n a SWUNG nevezetű műsorban is tenyérbemászó stílusa van, szal nekem már sehol nem tud hiteles lenni.
|
|
|
Naplózott
|
|
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
OK akkor verjük meg
Csiga írta:
Pont ez az Ifa! Egy Big Foot-ról nem mondod, hogy nem jó a forgalomban! Hát persze hogy nem, mer' nem arra való.
A másik, pedig, hogy boldog boldogtalan dícséri a nagy GS-t, nem véletlenül. És jön ez a pökhendi alak, oszt aláz.
Régen nem így csinálta(ták), ott humor és jópofaság volt. A magyar MTV-n a SWUNG nevezetű műsorban is tenyérbemászó stílusa van, szal nekem már sehol nem tud hiteles lenni.
|
|
|
Naplózott
|
|
F650GS\\07 - R1200GS\\08
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Szerintem mindent arra kell használni amire valo anagy gs-t is ez a fikázás a trendi manapság eltudjátok kébzelni h a BMW nem tesztelte előröl hátulrol 1000szer amire kihozták valoszinü h több oldalrol és komolyabb szempotokat nézve mint aWinkler... szerintem nem olyan magas aGS én 180 vagyok és simán leér alábam ...qva jó gép lehet.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
gyuszko (Felhasználó)
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 679
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Szerintem lehet, hogy nyers a stílusa, de a cikkben nagy az igazság.
Az a bazinagy bálna inkább státuszszimbólum, mint jól használható motor.
Egy valamirevaló motoros nem csak gigatúrákon közlekedik elkátyúsított országutakon és 300km-es sártengerben, hanem elmegy kisebb motorozásokra, vagy akár bevásárolni is kedvencével. Ez arra nem praktikus, városi közlekedésre (motoros dinamikát nézve) meg teljesen alkalmatlan.
Tényleg nagyon csecse, meg csicsa, meg menő, meg minden, de még egy mátrai keringőhöz, vagy egy alpesi túrához is sokkal értelmesebb válasz a hagyományo GS - is -, nem beszélve az EgyHengerErejéről .
Szerintem.
Én ha olyanom meg pénzem lenne, vennék vagy 10 ilyen gépet, és elvinném a Himalájába vagy Etiópiában meg vissza ezeken a gépeken a zsírgazdag kalandtúrázókat. Így a gép is azt csinálja, amire tervezték, és a motorosnak sem kell tönkrezúzni saját gépét vagy végigparázni egy interkonti megatúrát...
Winkler cikke szerintem a megasznob nemtudommitcsináljakapénzemmel manager embereknek szól, hogy tudják, hol a helyük mikor megveszik ezt a gépet - értelmetlenül
Szerintem.
|
|
|
Naplózott
|
|
CS 2003, R1200R 2007
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
gyuszkó: gondolatban bólintottam. egyetértően.
|
|
|
Naplózott
|
|
nav/cs02
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
gyuszko írta:
Szerintem lehet, hogy nyers a stílusa, de a cikkben nagy az igazság.
Az a bazinagy bálna inkább státuszszimbólum, mint jól használható motor.
Egy valamirevaló motoros nem csak gigatúrákon közlekedik elkátyúsított országutakon és 300km-es sártengerben, hanem elmegy kisebb motorozásokra, vagy akár bevásárolni is kedvencével. Ez arra nem praktikus, városi közlekedésre (motoros dinamikát nézve) meg teljesen alkalmatlan.
Tényleg nagyon csecse, meg csicsa, meg menő, meg minden, de még egy mátrai keringőhöz, vagy egy alpesi túrához is sokkal értelmesebb válasz a hagyományo GS - is -, nem beszélve az EgyHengerErejéről .
Szerintem.
Én ha olyanom meg pénzem lenne, vennék vagy 10 ilyen gépet, és elvinném a Himalájába vagy Etiópiában meg vissza ezeken a gépeken a zsírgazdag kalandtúrázókat. Így a gép is azt csinálja, amire tervezték, és a motorosnak sem kell tönkrezúzni saját gépét vagy végigparázni egy interkonti megatúrát...
Winkler cikke szerintem a megasznob nemtudommitcsináljakapénzemmel manager embereknek szól, hogy tudják, hol a helyük mikor megveszik ezt a gépet - értelmetlenül
Szerintem.
Basszus erröl beszélek én is.
Ez olyan státuszszimbolumvadászhüdebaszottgazdagseggemetanyakamonhordom fasziknak való ikon.
A napi használatban 0.És ebben igaza van ennek a faszkalapnak.Lehet elfogultnak lenni(én is az vagyok!) de a tényeket figyelembe véve valós amit leírt.Probáltam én is mindkét modelt,és bizony az alap gs az motor!Kezes,meg minden amit ellehet várni egy ekkora monstrumtól.
Ez a advenfaszom meg egy nyálrázos seggeknek összerakot BMW emblémás akármi.
És ha belegondoltok ez igy vagyon...
UFF én beszéltem
|
|
|
Naplózott
|
|
Ducati Multistrada 950,BMW f650 GS, Aprillia Shiver 750,piros bicikli..
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Dumdum írta:
gyuszko írta:
Szerintem lehet, hogy nyers a stílusa, de a cikkben nagy az igazság.
Az a bazinagy bálna inkább státuszszimbólum, mint jól használható motor.
Egy valamirevaló motoros nem csak gigatúrákon közlekedik elkátyúsított országutakon és 300km-es sártengerben, hanem elmegy kisebb motorozásokra, vagy akár bevásárolni is kedvencével. Ez arra nem praktikus, városi közlekedésre (motoros dinamikát nézve) meg teljesen alkalmatlan.
Tényleg nagyon csecse, meg csicsa, meg menő, meg minden, de még egy mátrai keringőhöz, vagy egy alpesi túrához is sokkal értelmesebb válasz a hagyományo GS - is -, nem beszélve az EgyHengerErejéről .
Szerintem.
Én ha olyanom meg pénzem lenne, vennék vagy 10 ilyen gépet, és elvinném a Himalájába vagy Etiópiában meg vissza ezeken a gépeken a zsírgazdag kalandtúrázókat. Így a gép is azt csinálja, amire tervezték, és a motorosnak sem kell tönkrezúzni saját gépét vagy végigparázni egy interkonti megatúrát...
Winkler cikke szerintem a megasznob nemtudommitcsináljakapénzemmel manager embereknek szól, hogy tudják, hol a helyük mikor megveszik ezt a gépet - értelmetlenül
Szerintem.
Basszus erröl beszélek én is.
Ez olyan státuszszimbolumvadászhüdebaszottgazdagseggemetanyakamonhordom fasziknak való ikon.
A napi használatban 0.És ebben igaza van ennek a faszkalapnak.Lehet elfogultnak lenni(én is az vagyok!) de a tényeket figyelembe véve valós amit leírt.Probáltam én is mindkét modelt,és bizony az alap gs az motor!Kezes,meg minden amit ellehet várni egy ekkora monstrumtól.
Ez a advenfaszom meg egy nyálrázos seggeknek összerakot BMW emblémás akármi.
És ha belegondoltok ez igy vagyon...
UFF én beszéltem
."És ebben igaza van ennek a faszkalapnak"
Itt a winklerre gondoltam nem rád Gyuszko!!!
|
|
|
Naplózott
|
|
Ducati Multistrada 950,BMW f650 GS, Aprillia Shiver 750,piros bicikli..
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
én nem vagyok gazdagfasz, és urambocsá' túl tapasztalt sem, de nekem nagyon tetszik a nagyvas, mondhatnám úgy, ha egy motort választhatnék - bármit - ez kéne. ezzel el mernék indulni némi gyakorlás kényelmesen után egy komolyabb túrára, mondjuk Európán át le Marrakeshbe, vagy ilyesmi. de egy 650 gs-sel meg nem.
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
gyuszko (Felhasználó)
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 679
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
péter írta:
én nem vagyok gazdagfasz, és urambocsá' túl tapasztalt sem, de nekem nagyon tetszik a nagyvas, mondhatnám úgy, ha egy motort választhatnék - bármit - ez kéne. ezzel el mernék indulni némi gyakorlás kényelmesen után egy komolyabb túrára, mondjuk Európán át le Marrakeshbe, vagy ilyesmi. de egy 650 gs-sel meg nem.
egy előbbi link:
www.rocinantestravels.com/pan-am/conclusion/conclusion.htm
Nekik aztán van tapasztalatuk, egy év alatt lenyomták PánAmerikát - érdemes a konklúziót elolvasni (What kind of Bike) a nagy bálnák vs. 650-es gépekkel kapcsolatban
És gondolj bele, mit teszel, ha Marracesh előtt 100 km-el a sivatagban megmakacsolja magát a csillivilli elektronika. Akkor aztán se előre hátra, de legalább az alkatrész is vagy három hét, mire megjön. Persze ez még nem jelenti azt, hogy meg is tudod szerelni... - a kevesebb: több.
|
|
|
Naplózott
|
|
CS 2003, R1200R 2007
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Lubenice után a Cres sziget közepén terjeszkedő Vransko Jezero édesvizű tó nyugati oldalán maradtunk megint köves utakon, kikapcsolt ABS-sel. Az ABS kikapcsolás nekem olyan jól sikerült, hogy aztán vissza már egyáltalán nem tudtam kapcsolni, sőt a szervo fék és az integrált fék funkciók sem működtek. A csavarkulcsot sohasem látott, Microsofton felnőtt értelmiségi magabiztosságával rutinosan kikötöttem az akkumulátort, majd vissza és ettől a BMW minden funkciója helyreállt. Ráférne amúgy egy BIOS frissítés is, mert nagyon gáz, hogy kb. 9 másodpercig tart amíg az elektronika bootol, még akkor is, ha közben egy kis mozival igyekszik szórakoztatni.
Ezt csak azért tettem be, hogy látsszon, attól hogy BMW, még nem hibátlan.
Winklernek tulajdonképpen 3 kifogása volt, ha jól emlékszem:
- túl magas: 90 cm-es ülésmagasság tényleg nem kevés
- a motorja alul nem túl jó: a V4-es, 140 lovas Vmaxhoz képest ez igaz is lehet
- a plexi nem jó: lehet hogy csak egyéni probléma
|
|
|
Naplózott
|
|
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
gyuszko írta:
Szerintem lehet, hogy nyers a stílusa, de a cikkben nagy az igazság.
Az a bazinagy bálna inkább státuszszimbólum, mint jól használható motor.
Egy valamirevaló motoros nem csak gigatúrákon közlekedik elkátyúsított országutakon és 300km-es sártengerben, hanem elmegy kisebb motorozásokra, vagy akár bevásárolni is kedvencével. Ez arra nem praktikus, városi közlekedésre (motoros dinamikát nézve) meg teljesen alkalmatlan.
Tényleg nagyon csecse, meg csicsa, meg menő, meg minden, de még egy mátrai keringőhöz, vagy egy alpesi túrához is sokkal értelmesebb válasz a hagyományo GS - is -, nem beszélve az EgyHengerErejéről .
Szerintem.
Én ha olyanom meg pénzem lenne, vennék vagy 10 ilyen gépet, és elvinném a Himalájába vagy Etiópiában meg vissza ezeken a gépeken a zsírgazdag kalandtúrázókat. Így a gép is azt csinálja, amire tervezték, és a motorosnak sem kell tönkrezúzni saját gépét vagy végigparázni egy interkonti megatúrát...
Winkler cikke szerintem a megasznob nemtudommitcsináljakapénzemmel manager embereknek szól, hogy tudják, hol a helyük mikor megveszik ezt a gépet - értelmetlenül
Szerintem.
Nem értek egyet sztem a gép tök jó mindennapos használatra és pizzafutárnak nyilván nem ez kell és ha az autok között akarsz szlalomozni akkor sem ez erre való a 650 gs meg a 125 ösök de nagy turákon terepre / és nem crosszozni / meg ahol haladósan országúton sok kilómétert kell lenyomni - na oda kell az 1200 gs
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
Jano (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1552
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
most kaptam a hírt, winkler vespát tesztel Erzbergen!
bocs, ezt a humor rovatba szántam..
Az hogy kishazánkban több a rózsaszíninges manager a nagy gs-ek nyergében nem meglepő.
De nem is ebből kellene a cikk írójának kiindulnia.
És mi ez a kreténség hogy városban használhatatlan?? Firenzében alig győztem számolni őket. R1200R pedig mégtöbb volt.. Ja, bocs tudni kell vele menni.
Bár aki beleharap a plexibe jobb ha marad a biciklinél.
Bocs fiúk, nálam kiverte a biztosítékot a cikk.
Bárhol bármelyik szaklap a világ (egyik) legjobb túraendúrójának ítéli meg a nagy GSt. Túrázók tízezrei választották és választják a típust hogy minimum kontinensnyi utakat tegyenek meg a nyergében.
Akkor miért is savanyú a szőlő ennek a macskajancsinak?
Gyuszko, azzal vitatkoznék hogy út mellett mit szerelsz meg és mit nem.. Egy átlag motoros a mai motorokon kb. semmit sem tud megszerelni, nem is feladata. A gyár feladata, hogy a gép minél megbízhatóbb legyen. A propeller erre szerintem jó garancia.
|
|
|
Naplózott
|
|
kis GS - nagy GS
F65oGS Dakar \'o5 - R12ooGS \'o8
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Mondjuk sztem itt-ott keveredik a nagy GS és a GS Adventure fogalma. Ti is belegabajodtatok. Nagy 1200 GS király, 1200 GS Adventure meg izlések és pofonok tárgya. Én így foglalnám össze.
|
|
|
Naplózott
|
|
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
cikk ide vagy oda , talán még a márka is mind1 , teszteket amikor írnak általában a hibákat keresik ... én azt nem szoktam mindig megérteni ha jön egy új vas viszik a pályára független attól h robogó vagy enduró amikor sok közük nincs a dologhoz
a másik, sok ember nem akarja megérteni hogy nincs olyan motor ami minden igényt kielégít pl: város, pálya, terep, kényelem, ülésmagasság, elektronika stb stb , ilyen vas nincs vagy ha van ritka hülyén nézhet ki
mindegyik mocinak meg van a maga intervalluma ahol lehet és kéne használni, és csak erre kéne kicsit oda figyelni
|
|
|
Naplózott
|
|
xt660z
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Lejmikém! Itt pont olyan (fel)használók "közé keveredtél" akik, legtöbben úgynevezett kétcélú (dual purpose) gépeket hajtanak. GS, Gelände, Strasse, azaz Terep és Utca. Igenis van olyan motor, ami némi kompromisszummal ugyan, de ezeknek a céloknak megfelel! Mivel ez működik is a való életben, ezért olyan zseniális a 650 GS, vagy akár az 1200 GS is. A vita tárgyát viszont nem ez képezte, hanem a felpuffasztott 1200 GS Adventure! Na, de végül is mindegy ez az egész, csak a Winkler és Janó miatt indult el a lavina :-D
|
|
|
Naplózott
|
|
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Csiga írta:
Mondjuk sztem itt-ott keveredik a nagy GS és a GS Adventure fogalma. Ti is belegabajodtatok. Nagy 1200 GS király, 1200 GS Adventure meg izlések és pofonok tárgya. Én így foglalnám össze.
Nos kedves úraim!Csiga barátom észre vette a lényeget!Írományomban is az olvasható ami itt szerepel.A 1200 gs egy kezes dög(majdnem le is ér a lábam)Az anventfaszom meg egy túlértékelt lófasz vas.Ez a lényeg...
|
|
|
Naplózott
|
|
Ducati Multistrada 950,BMW f650 GS, Aprillia Shiver 750,piros bicikli..
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Sajnos, és ezt nem csak Janónak mondom, a propeller nem garancia semmire. Ez egész egyszerűen egy bonyolult szerkezet. (Az R1200 GS Adventure, meg a nem Adventure is. ) Nem érdekel melyik szaklap mit mond, én nem indulnék el vele a sivatagba. Hasonlóan egy VW Tuareghez. Inkább egy öreg LandRoverrel. Vagy egy régebbi, porlasztós boxerrel. Már persze ha volna efféle ingerenciám. Egyébként ott a példa, amikor a Boorman, és a McGregor körbemotorozták a világot, az oparatőr mocija, a harmadik BMW megmihálylott. Venni kellett egy IZS-t, hogy tovább tudjanak menni.
Amúgy a normál R 1200GS nekem nagyon tetszik. Bár kicsit nehézkesnek tűnik. Igazi véleményt akkor mondanék, ha kipróbáltam. Remélem rövidesen az a nap is eljön. S akkor majd magam alkotok véleményt, és kurvára nem érdekel, mit gondol, vagy mond a Winkler.
|
|
|
Naplózott
|
|
riskywhisky 2002/03 City Scarver
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Csiga írta:
Lejmikém! Itt pont olyan (fel)használók "közé keveredtél" akik, legtöbben úgynevezett kétcélú (dual purpose) gépeket hajtanak. GS, Gelände, Strasse, azaz Terep és Utca. Igenis van olyan motor, ami némi kompromisszummal ugyan, de ezeknek a céloknak megfelel! Mivel ez működik is a való életben, ezért olyan zseniális a 650 GS, vagy akár az 1200 GS is. A vita tárgyát viszont nem ez képezte, hanem a felpuffasztott 1200 GS Adventure! Na, de végül is mindegy ez az egész, csak a Winkler és Janó miatt indult el a lavina :-D
Csiga tudom mivel bírkózik meg a gs, hogy terep és utca, de lássuk be hogy ha igazán terepezni akarsz vele akkor oda nehéz , és a kocsi sor közt a transporterek vissza pillantói rossz helyen vannak gsx-r-el is lehet túrázni csak kényelmetlen ...
|
|
|
Naplózott
|
|
xt660z
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:érdekességek 16 éve
|
|
Mit nekem transporterek, sprickolnak szét, hacsak villantok egyet Valljuk be, ezt a negatív tulajdonságát annyira nem tapasztaltam. A sportmotorok tükre meg az autókéval van egyvonalban, azok rosszabbul járnak!
|
|
|
Naplózott
|
|
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
|
|
|