Kezdőlap arrow Közérdekű arrow Csinád magad! arrow Karburátor javítás
Karburátor javítás PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Nagy Sándor   
TZsola karburátort javított és leírta tapasztalatait. Ezt képekkel feljavítva közzétenném.
Nem biztos,hogy a tűszelep a hibás!

Múlt évi szezon végén előfordult,hogy néha,melegen durrogott a motor de nem igazán foglalkoztam vele.Szezonkezdésre(ami nálam sajnos későre sikerült)Átvizsgálás,olajcsere apróbb szervizelések.Eleinte nagy különbség nem tűnt fel,gondoltam már rég ültem a nyergében,de nem volt az igazi!A fogyasztás növekedett lassan,a durrogás egyre sűrűbben jelentkezett,lámpánál előre guruláskor motorfékkel ilyenkor le is állt,de egyből be is indult inditózásra is!Akkor lett elég mikor nem akaródzott hidegen beindulnia!A szokásos kis szivató pöcre indulás helyet szivató nulla+csutkagázra kelt életre nagy nehezen!A lustaságomon erőt vettem és nekiálltam!Gyertya ki tiszta korom(ami várható volt a fogyasztás növekedése miatt)Karburátor le,majd szét.2000-es évjáratú de még nem nyúlt hozzá senki,az évek alatt lerakodott adalék vastagon beteritette.

Takaritás után szépen összeraktam,a tűszelep nincs kikopva szépen zár de erős fújásra halk sziszegést hallottam.Gondoltam ejtőtankos nincs nagy nyomás ez még belefér.Sajnos nem,beraktam és orán száján folyt a benzin(mivel eddig a lerakodás tömitett mint késöbb rájöttem).Újra ki,szét,jobban megvizsgál!A tűszelep által elzárt rész tökéletes csak a
linken:www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0...&hg=13&fg=11
12-el jelölt alkatrészen(a felső,nem az alsó tűszelep)van egy kis gumi o-gyűrű ami elöregedett igy nem zárt,hiába zárt a tűszelep az o-gyűrűnél ömlött a benzin!
Ha már szét volt szedve az úszó o-gyűrűjét is kicseréltem,K.b.100 forintba került az egész!Most újra pőcre indul és nem durrog!Ne legyetek lusták mint én meghálálja a vas!
 
Jó hosszúra sikerült de remélem van akinek tudtam ezzel a kis történettel segiteni!
 
Köszönjük Tzsola
 

 
© 2017 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.