Kezdőlap arrow Fórum
F650.hu
Üdvözöljük, Vendég
Kérjük, hogy jelentkezzen be vagy regisztráljon.    Elfelejtette jelszavát?
Zárcsere (1 fő olvassa) (1) Vendég
Új szálat/témakört csak akkor hozz létre a fórumban, ha megbizonyosodtál róla, hogy még nincs ezzel a témával foglalkozó szál! Ellenkező esetben irgum-burgum!
A végére Kedvencekhez hozzáadta: 0
TÉMA: Zárcsere
#18569
wesen (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 195
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
wesen_home viktor.nagy@hik.hu
Zárcsere 14 éve, 10 hónapja  
Nos bejártam pár utat mire sikerül kiderítenem mindent. Ha úgy jártál mint én, ne ess pánikba (ahogy én, úgysem lesz senki aki zárat cseréljen veled )

Ha elveszett vagy ellopták a kulcsodat, több lehetőség is adódik ilyenkor:

1. Gyári kulcsot rendelsz, melynek cikkszáma: 51252313286, a szettbe egy teljesen új zár tartozik két kulccsal.
2. Átkódolod a záraidat én több árajánlat és hanyatt esést követően, megtaláltam a számomra megfelelő boltot. Cím: Bp. Lónyai utca 62-64 (sarokház) Meglévő gyújtás-zárszerkezet esetén 5000-6000Ftért megcsinálják.
3. Egy valahonnan vett gyújtáskapcsolót veszel, ha nincs hozzá kulcs (ami valószínű) akkor 8000-10000 Ft között csinálnak zár alapján kulcsot.

Ezek az árak még mindig a legbarátibbak mint amit máshol kaptam volna. A fejleményekről még írok, hátha segít valakinek.

ÉLJENEK AZ ÚJ TOPICOK
 
Naplózott Naplózott  
 
WeSeN
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#18570
wesen (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 195
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
wesen_home viktor.nagy@hik.hu
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja  
51252313286 szett ára 6200+ÁFA a wallisnál gondolom Nasa bácsitól ez olcsóbb.
 
Naplózott Naplózott  
 
WeSeN
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#18575
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja  
Éljenek bazmeg!


wesen írta:


ÉLJENEK AZ ÚJ TOPICOK
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#18668
wesen (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 195
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
wesen_home viktor.nagy@hik.hu
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja  
Nos megtörtént a zárcsere. Összefoglalnám és egyben köszönöm a Vénembernek (Nasa) a segítséget.

1. Rendeltem Nasától egy gyújtáskapcsolót két kulccsal, az 4600Ft volt (cikkszám: 51252313286 : 13.24EUR+ÁFA)
2. A többi záramat (tank és hátsó kis takaró) hozzá igazítottuk az őj kulcshoz.

I.
Ami fontos hogy az F650 (nem classicnál) motoroknál a gyújtáskapcsolót kiszedése nem nagy dolog:
1.) Kormányt balra fordítod
2.) A kulcsot ON állásba forgatod
3.) Az óra felöl oldalán a gyújtáskapcsolónak (fém váz) közepétől balra van egy kis luk oda dugj be egy acél tűt (én egy erős kulcskarikát egyenesítettem ki erre a célra) benyomsz és a zárat kihúzod a helyéről
4. Vigyázz a kis reteszre el ne vesszen!!!

II. Benzin sapka
1. Kinyitod,
2. Csavarok le
3. Zár kihúz

Én egyébként a GIVI dobozomba is cseréltem zárbetétet ami 2390Ft volt

Ami érdekes, hogy átlemelláztatni sehol nem éri meg mert 5000-6000Ft alatt nem úszod meg...NASA meg ingyen van, bár néha beszól
 
Naplózott Naplózott  
 
WeSeN
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#18670
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja  
Na ha én ezt tudom akkor nem úszod meg egy sörrel.

Én szóltam be?
Csepegő ember.

Ja..... szíWESEN !!!
 
Naplózott Naplózott  
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#23545
supersonik911 (Vendég)
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Vá: Válasz:Zárcsere 13 éve, 11 hónapja  
wesen írta:
Nos megtörtént a zárcsere. Összefoglalnám és egyben köszönöm a Vénembernek (Nasa) a segítséget.

1. Rendeltem Nasától egy gyújtáskapcsolót két kulccsal, az 4600Ft volt (cikkszám: 51252313286 : 13.24EUR+ÁFA)
2. A többi záramat (tank és hátsó kis takaró) hozzá igazítottuk az őj kulcshoz.

I.
Ami fontos hogy az F650 (nem classicnál) motoroknál a gyújtáskapcsolót kiszedése nem nagy dolog:
1.) Kormányt balra fordítod
2.) A kulcsot ON állásba forgatod
3.) Az óra felöl oldalán a gyújtáskapcsolónak (fém váz) közepétől balra van egy kis luk oda dugj be egy acél tűt (én egy erős kulcskarikát egyenesítettem ki erre a célra) benyomsz és a zárat kihúzod a helyéről
4. Vigyázz a kis reteszre el ne vesszen!!!

II. Benzin sapka
1. Kinyitod,
2. Csavarok le
3. Zár kihúz

Én egyébként a GIVI dobozomba is cseréltem zárbetétet ami 2390Ft volt

Ami érdekes, hogy átlemelláztatni sehol nem éri meg mert 5000-6000Ft alatt nem úszod meg...NASA meg ingyen van, bár néha beszól


Segíts nekem!
2001-es GS-em van,abból is így kell kiszedni a gyújtáskapcsolót?Mert ki kellene szednem,mivel szarakodik.Nem minden pontján van gyújtáson,sőt van mikor menet közben is lemegy minden.Mintha levenném a gyújtást.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#23562
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Vá: Válasz:Zárcsere 13 éve, 11 hónapja  
Ez csak a zárbetét kivételének módja, nem a komplett gyújtáskapcsolóé. supersonik911 írta:
wesen írta:
Nos megtörtént a zárcsere. Összefoglalnám és egyben köszönöm a Vénembernek (Nasa) a segítséget.

1. Rendeltem Nasától egy gyújtáskapcsolót két kulccsal, az 4600Ft volt (cikkszám: 51252313286 : 13.24EUR+ÁFA)
2. A többi záramat (tank és hátsó kis takaró) hozzá igazítottuk az őj kulcshoz.

I.
Ami fontos hogy az F650 (nem classicnál) motoroknál a gyújtáskapcsolót kiszedése nem nagy dolog:
1.) Kormányt balra fordítod
2.) A kulcsot ON állásba forgatod
3.) Az óra felöl oldalán a gyújtáskapcsolónak (fém váz) közepétől balra van egy kis luk oda dugj be egy acél tűt (én egy erős kulcskarikát egyenesítettem ki erre a célra) benyomsz és a zárat kihúzod a helyéről
4. Vigyázz a kis reteszre el ne vesszen!!!

II. Benzin sapka
1. Kinyitod,
2. Csavarok le
3. Zár kihúz

Én egyébként a GIVI dobozomba is cseréltem zárbetétet ami 2390Ft volt

Ami érdekes, hogy átlemelláztatni sehol nem éri meg mert 5000-6000Ft alatt nem úszod meg...NASA meg ingyen van, bár néha beszól


Segíts nekem!
2001-es GS-em van,abból is így kell kiszedni a gyújtáskapcsolót?Mert ki kellene szednem,mivel szarakodik.Nem minden pontján van gyújtáson,sőt van mikor menet közben is lemegy minden.Mintha levenném a gyújtást.
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#23823
supersonik911 (Vendég)
Moderator
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Vá: Válasz:Zárcsere 13 éve, 11 hónapja  
Sziasztok!
Kiszedtem a zárat,miután nagy nehezen megtaláltam,hol az a rohadt lyuk.
Igazából rögtön rájöttem,h így nem jutok el a problémámhoz.Az a gondom,hogy a gyújtáskapcsolóm ON állásba kapcsoláskor nem minden esetben van gyújtáson.Úgy értem,h kontakt hiba lehet,mert van mikor kapcsol van mikor nem.Olyan is volt már,h a forgalom kellős közepén leállt a motor.Majdnem elütöttek.Ilyenkor le kell vennem a gyújtást,visszarakni,majd megkeresni az ürest és indíthatok.Közben páran majd elütnek és gondolom anyáznak.Meg van,h megyek békésen,egyszer csak se kép-se hang.Van,h indításkor kikapcsol az egész.Mintha levenném a gyújtást.A tököm teli van!Életveszély.A xenonlámpát kivettem már,mert gondoltam esetleg az okozhat valamit és letilt a drága computer.Mert azt is időnként lekapcsolta,ha nyomattam a markolatfűtést,akkor elég hamar.Szóval nem tom mi lehet,de így nem lopja be magát a szívembe a gép.Pedig egész kezdem megszeretni.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25281
supersonik911 (Vendég)
Moderator
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
Sziasztok!

Hát a gondom nem szűnt meg,csak egy kis időre elmúlt.Most megint alig bírok gyújtásra kapcsolni,mert,ha eltekerem a kulcsot,akkor mintha nem lenne ráadva a gyújtás.Picit vissza kell mozdítani a kulcsot és akkor elkapja,de nem mindig.Aztán meg menet közben lekapcsol,mintha a kulcsot offba tenném.Elég balesetveszélyes,mikor egy kanyarba ledöntve egyszercsak lekapcsol a gyújtás és befog a motorfék.Vagy piros lámpánál indulnék,meg a mögöttem lévő is és mikor meglódulok akkor kikapcsol.Mit csináljak?Komplett gyújtáskapcsolót cseréljem?Hol lehet kapni és mennyi?
Köszi aki segít!
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25282
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
merre vagy vele?
 
Naplózott Naplózott  
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25290
supersonik911 (Vendég)
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
Tatai vok.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25293
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
én pesten

ha eljössz megnézem
 
Naplózott Naplózott  
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25294
supersonik911 (Vendég)
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
Oké,köszi.Majd meglátom.Valószínű eladásra kerül a motor sajnos,ezért lehet már nem fogok vele foglalkozni.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25399
supersonik911 (Vendég)
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
Szia Nasa!

Azt kérdezném,mivel irod,hogy megnéznéd a gyújtásomat,hogy van valami konkrét ötleted,vagy "csak" belenéznél,hátha látsz valamit?Azért kérdem,mert mi már szétszedtük egyszer és egy piros kábel szakadt égett volt és arra gondoltunk az szarakszik.Megforrasztottam és összeraktuk.Jó is volt egy darabig,de aztán megint kezdte a mókát.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25403
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
61312346569
elképzelhető, hogy a kapcsolód hibásodott meg
lehet van a gépeden mondjuk markolatfűtés
(rosszul bekötve)és onnan indul a probléma
azért égett meg a piros vezetéked és természetesen
a nagy áramfelvételtől a kapcsoló is meghibásodott
 
Naplózott Naplózott  
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25411
supersonik911 (Vendég)
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
Szia!

Igen,van markolatfűtés a gépen,ami eredetileg működött,de már az egyik nem működik.Korábban szereltem a motorba xenon lámpát.Egy autóban volt,és a trafójából két kábel jött ki.Az egyikre kellett dugni a motoron lévő izzóhoz való csatikat,a másikra kellett volna dugni a xenon szett párját képező másik trafót ami a másik izzóhoz való.De mivel ezen a motoron csak egy H4-es izzó van,ezért fogtam és levágtam azt a kábelt.A lámpa működött,de azt fedeztem fel,hogy,ha működtetem a markolatfűtést 2-es fokozatban,elég hamar kialszik a xenon.Gyújtás levétellel majd ráadással megint működött egy ddarabig.Ha 1esen ment a fűtés,akkor később aludt ki.Ha nem ment,akkor mégkésőbb,de kialudt mindig.Ezért kiszereltem.Szóval akkor itt lehet a bibi?!
Azt hiszem elmennék hozzád,mert NEM ADOM EL a motort!
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#25436
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja  
ok

06husz9346611
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2010.08.31 20:38 Név: NaSa.
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#31807
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Vá: Zárcsere 12 éve, 5 hónapja  
Sziasztok,

Nem ez a legmegfelelobb topik, ennel jobbat nem talaltam. Napok ota kopogott valami a hatam mogott, de azt hittem, hogy dobozban hordott muanyag viragtartok okozzak. Ma alaposabban megneztem a motor hatuljat, es a lampa fole beszorulva talaltam egy fekete muanyagdarabot, amiben egy fem stift volt. Realoem-en megneztem, a hatso zar nyelvet talaltam meg a motoron kivul! A hatso kis fedoajto igy nem volt rogzitve, es folyamatosan odaverte magat a topcase aljahoz. Lekaptam a dobozt, a hatso kis fedoajtobol az olembe pottyant a zar, hoppa!

Csak azert rizsalok itt, mert az egyhengeresre jellemzo vibracio nem csak Kokusz blokkjat razza szet, hanem a legvaratlanabb helyeken is lelazulhatnak dolgok. Aki nem szereti a meglepeteseket, ellenorizze a hatso zar nyelvet, esetleg alakitsa at a stiftet, hogy ne csuszhasson ki a helyerol.

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#31820
metRS (Felhasználó)
Redituréjsz!!!! :D
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 821
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi lukacs.rich@gmail.com Lakóhely: Homokmégy-Budapest Születési dátum: 1985-12-06
Vá: Zárcsere 12 éve, 5 hónapja  
Tito írta:
Sziasztok,

Nem ez a legmegfelelobb topik, ennel jobbat nem talaltam. Napok ota kopogott valami a hatam mogott, de azt hittem, hogy dobozban hordott muanyag viragtartok okozzak. Ma alaposabban megneztem a motor hatuljat, es a lampa fole beszorulva talaltam egy fekete muanyagdarabot, amiben egy fem stift volt. Realoem-en megneztem, a hatso zar nyelvet talaltam meg a motoron kivul! A hatso kis fedoajto igy nem volt rogzitve, es folyamatosan odaverte magat a topcase aljahoz. Lekaptam a dobozt, a hatso kis fedoajtobol az olembe pottyant a zar, hoppa!

Csak azert rizsalok itt, mert az egyhengeresre jellemzo vibracio nem csak Kokusz blokkjat razza szet, hanem a legvaratlanabb helyeken is lelazulhatnak dolgok. Aki nem szereti a meglepeteseket, ellenorizze a hatso zar nyelvet, esetleg alakitsa at a stiftet, hogy ne csuszhasson ki a helyerol.

Tito



Pííííísz
 
Naplózott Naplózott  
 
Redituréjsz!!

Rico F650GS'04-->R1200GS ADV'08

Elektronikus Építési Napló vezetés
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Az elejére
© 2024 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.