Zárcsere (1 fő olvassa) (1) Vendég
Kedvencekhez hozzáadta: 0
|
|
TÉMA: Zárcsere
|
|
Zárcsere 14 éve, 10 hónapja
|
|
Nos bejártam pár utat mire sikerül kiderítenem mindent. Ha úgy jártál mint én, ne ess pánikba (ahogy én, úgysem lesz senki aki zárat cseréljen veled )
Ha elveszett vagy ellopták a kulcsodat, több lehetőség is adódik ilyenkor:
1. Gyári kulcsot rendelsz, melynek cikkszáma: 51252313286, a szettbe egy teljesen új zár tartozik két kulccsal.
2. Átkódolod a záraidat én több árajánlat és hanyatt esést követően, megtaláltam a számomra megfelelő boltot. Cím: Bp. Lónyai utca 62-64 (sarokház) Meglévő gyújtás-zárszerkezet esetén 5000-6000Ftért megcsinálják.
3. Egy valahonnan vett gyújtáskapcsolót veszel, ha nincs hozzá kulcs (ami valószínű) akkor 8000-10000 Ft között csinálnak zár alapján kulcsot.
Ezek az árak még mindig a legbarátibbak mint amit máshol kaptam volna. A fejleményekről még írok, hátha segít valakinek.
ÉLJENEK AZ ÚJ TOPICOK
|
|
|
Naplózott
|
|
WeSeN
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja
|
|
51252313286 szett ára 6200+ÁFA a wallisnál gondolom Nasa bácsitól ez olcsóbb.
|
|
|
Naplózott
|
|
WeSeN
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja
|
|
Éljenek bazmeg!
wesen írta:
ÉLJENEK AZ ÚJ TOPICOK
|
|
|
Naplózott
|
|
riskywhisky 2002/03 City Scarver
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja
|
|
Nos megtörtént a zárcsere. Összefoglalnám és egyben köszönöm a Vénembernek (Nasa) a segítséget.
1. Rendeltem Nasától egy gyújtáskapcsolót két kulccsal, az 4600Ft volt (cikkszám: 51252313286 : 13.24EUR+ÁFA)
2. A többi záramat (tank és hátsó kis takaró) hozzá igazítottuk az őj kulcshoz.
I.
Ami fontos hogy az F650 (nem classicnál) motoroknál a gyújtáskapcsolót kiszedése nem nagy dolog:
1.) Kormányt balra fordítod
2.) A kulcsot ON állásba forgatod
3.) Az óra felöl oldalán a gyújtáskapcsolónak (fém váz) közepétől balra van egy kis luk oda dugj be egy acél tűt (én egy erős kulcskarikát egyenesítettem ki erre a célra) benyomsz és a zárat kihúzod a helyéről
4. Vigyázz a kis reteszre el ne vesszen!!!
II. Benzin sapka
1. Kinyitod,
2. Csavarok le
3. Zár kihúz
Én egyébként a GIVI dobozomba is cseréltem zárbetétet ami 2390Ft volt
Ami érdekes, hogy átlemelláztatni sehol nem éri meg mert 5000-6000Ft alatt nem úszod meg...NASA meg ingyen van, bár néha beszól
|
|
|
Naplózott
|
|
WeSeN
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Zárcsere 14 éve, 10 hónapja
|
|
|
|
|
Naplózott
|
|
[HGF]Libero_hun alias NaSa
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Válasz:Zárcsere 13 éve, 11 hónapja
|
|
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Válasz:Zárcsere 13 éve, 11 hónapja
|
|
Sziasztok!
Kiszedtem a zárat,miután nagy nehezen megtaláltam,hol az a rohadt lyuk.
Igazából rögtön rájöttem,h így nem jutok el a problémámhoz.Az a gondom,hogy a gyújtáskapcsolóm ON állásba kapcsoláskor nem minden esetben van gyújtáson.Úgy értem,h kontakt hiba lehet,mert van mikor kapcsol van mikor nem.Olyan is volt már,h a forgalom kellős közepén leállt a motor.Majdnem elütöttek.Ilyenkor le kell vennem a gyújtást,visszarakni,majd megkeresni az ürest és indíthatok.Közben páran majd elütnek és gondolom anyáznak.Meg van,h megyek békésen,egyszer csak se kép-se hang.Van,h indításkor kikapcsol az egész.Mintha levenném a gyújtást.A tököm teli van!Életveszély.A xenonlámpát kivettem már,mert gondoltam esetleg az okozhat valamit és letilt a drága computer.Mert azt is időnként lekapcsolta,ha nyomattam a markolatfűtést,akkor elég hamar.Szóval nem tom mi lehet,de így nem lopja be magát a szívembe a gép.Pedig egész kezdem megszeretni.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
Sziasztok!
Hát a gondom nem szűnt meg,csak egy kis időre elmúlt.Most megint alig bírok gyújtásra kapcsolni,mert,ha eltekerem a kulcsot,akkor mintha nem lenne ráadva a gyújtás.Picit vissza kell mozdítani a kulcsot és akkor elkapja,de nem mindig.Aztán meg menet közben lekapcsol,mintha a kulcsot offba tenném.Elég balesetveszélyes,mikor egy kanyarba ledöntve egyszercsak lekapcsol a gyújtás és befog a motorfék.Vagy piros lámpánál indulnék,meg a mögöttem lévő is és mikor meglódulok akkor kikapcsol.Mit csináljak?Komplett gyújtáskapcsolót cseréljem?Hol lehet kapni és mennyi?
Köszi aki segít!
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
merre vagy vele?
|
|
|
Naplózott
|
|
[HGF]Libero_hun alias NaSa
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
Tatai vok.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
én pesten
ha eljössz megnézem
|
|
|
Naplózott
|
|
[HGF]Libero_hun alias NaSa
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
Oké,köszi.Majd meglátom.Valószínű eladásra kerül a motor sajnos,ezért lehet már nem fogok vele foglalkozni.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
Szia Nasa!
Azt kérdezném,mivel irod,hogy megnéznéd a gyújtásomat,hogy van valami konkrét ötleted,vagy "csak" belenéznél,hátha látsz valamit?Azért kérdem,mert mi már szétszedtük egyszer és egy piros kábel szakadt égett volt és arra gondoltunk az szarakszik.Megforrasztottam és összeraktuk.Jó is volt egy darabig,de aztán megint kezdte a mókát.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
61312346569
elképzelhető, hogy a kapcsolód hibásodott meg
lehet van a gépeden mondjuk markolatfűtés
(rosszul bekötve)és onnan indul a probléma
azért égett meg a piros vezetéked és természetesen
a nagy áramfelvételtől a kapcsoló is meghibásodott
|
|
|
Naplózott
|
|
[HGF]Libero_hun alias NaSa
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
Szia!
Igen,van markolatfűtés a gépen,ami eredetileg működött,de már az egyik nem működik.Korábban szereltem a motorba xenon lámpát.Egy autóban volt,és a trafójából két kábel jött ki.Az egyikre kellett dugni a motoron lévő izzóhoz való csatikat,a másikra kellett volna dugni a xenon szett párját képező másik trafót ami a másik izzóhoz való.De mivel ezen a motoron csak egy H4-es izzó van,ezért fogtam és levágtam azt a kábelt.A lámpa működött,de azt fedeztem fel,hogy,ha működtetem a markolatfűtést 2-es fokozatban,elég hamar kialszik a xenon.Gyújtás levétellel majd ráadással megint működött egy ddarabig.Ha 1esen ment a fűtés,akkor később aludt ki.Ha nem ment,akkor mégkésőbb,de kialudt mindig.Ezért kiszereltem.Szóval akkor itt lehet a bibi?!
Azt hiszem elmennék hozzád,mert NEM ADOM EL a motort!
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 13 éve, 8 hónapja
|
|
ok
06husz9346611
|
|
|
Naplózott
|
|
Módosítás: 2010.08.31 20:38 Név: NaSa.
|
|
[HGF]Libero_hun alias NaSa
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 12 éve, 5 hónapja
|
|
Sziasztok,
Nem ez a legmegfelelobb topik, ennel jobbat nem talaltam. Napok ota kopogott valami a hatam mogott, de azt hittem, hogy dobozban hordott muanyag viragtartok okozzak. Ma alaposabban megneztem a motor hatuljat, es a lampa fole beszorulva talaltam egy fekete muanyagdarabot, amiben egy fem stift volt. Realoem-en megneztem, a hatso zar nyelvet talaltam meg a motoron kivul! A hatso kis fedoajto igy nem volt rogzitve, es folyamatosan odaverte magat a topcase aljahoz. Lekaptam a dobozt, a hatso kis fedoajtobol az olembe pottyant a zar, hoppa!
Csak azert rizsalok itt, mert az egyhengeresre jellemzo vibracio nem csak Kokusz blokkjat razza szet, hanem a legvaratlanabb helyeken is lelazulhatnak dolgok. Aki nem szereti a meglepeteseket, ellenorizze a hatso zar nyelvet, esetleg alakitsa at a stiftet, hogy ne csuszhasson ki a helyerol.
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Zárcsere 12 éve, 5 hónapja
|
|
Tito írta:
Sziasztok,
Nem ez a legmegfelelobb topik, ennel jobbat nem talaltam. Napok ota kopogott valami a hatam mogott, de azt hittem, hogy dobozban hordott muanyag viragtartok okozzak. Ma alaposabban megneztem a motor hatuljat, es a lampa fole beszorulva talaltam egy fekete muanyagdarabot, amiben egy fem stift volt. Realoem-en megneztem, a hatso zar nyelvet talaltam meg a motoron kivul! A hatso kis fedoajto igy nem volt rogzitve, es folyamatosan odaverte magat a topcase aljahoz. Lekaptam a dobozt, a hatso kis fedoajtobol az olembe pottyant a zar, hoppa!
Csak azert rizsalok itt, mert az egyhengeresre jellemzo vibracio nem csak Kokusz blokkjat razza szet, hanem a legvaratlanabb helyeken is lelazulhatnak dolgok. Aki nem szereti a meglepeteseket, ellenorizze a hatso zar nyelvet, esetleg alakitsa at a stiftet, hogy ne csuszhasson ki a helyerol.
Tito
Pííííísz
|
|
|
Naplózott
|
|
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
|
|
|