Kezdőlap arrow Fórum
F650.hu
Üdvözöljük, Vendég
Kérjük, hogy jelentkezzen be vagy regisztráljon.    Elfelejtette jelszavát?
Karburátor (1 fő olvassa) (1) Vendég
Új szálat/témakört csak akkor hozz létre a fórumban, ha megbizonyosodtál róla, hogy még nincs ezzel a témával foglalkozó szál! Ellenkező esetben irgum-burgum!
A végére Kedvencekhez hozzáadta: 0
TÉMA: Karburátor
#8767
Cséká (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 228
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi katonacs@msn.com Születési dátum: 1970-03-28
Karburátor 16 éve  
Sziasztok!

Az én gépemben még nem injektor, hanem két karburátor eteti a Rotaxot. Szükséges szinkronizálni a karburátorokat, vagy mindegy?
 
Naplózott Naplózott  
 
Pegaso650
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8768
Atti (Felhasználó)
kicsirigó
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1406
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi suranyia@freemail.hu Lakóhely: Föld nevű bolygó / Eu / Hu / Bp / Soroksár Születési dátum: 1977-06-29
Válasz:Karburátor 16 éve  
Karbiszinkron nem csak többhengeres gépeknél kell?
(nem tudom, csak tűnödöm)
 
Naplózott Naplózott  
 
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8771
Cséká (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 228
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi katonacs@msn.com Születési dátum: 1970-03-28
Válasz:Karburátor 16 éve  
Igen azt tudom, hogy ott kell. De itt ugye bétettek két torkot, így van meg a megfelelö keresztmetszet az anyagnak. Ha egyszerre nyitnak x mennyiség áramlik be, ha nem akkor csak x-vmennyi.
 
Naplózott Naplózott  
 
Pegaso650
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8777
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:Karburátor 16 éve  
Cséká írta:
Sziasztok!

Az én gépemben még nem injektor, hanem két karburátor eteti a Rotaxot. Szükséges szinkronizálni a karburátorokat, vagy mindegy?


nekem is volt egy karbis gépem, és heteken át estéket bütyköltük a karbikat, fulladt, nemindult, durrogott, stb. a tűszelepek és a gumi szimeringek körül nem stimmelt vmi, az úszókat rengeteget állítgattuk, szinte mindent felújítottam benne, de nem lett jó, ezért cseréltem el végül. viszont amíg nem történt ez, addig hibátlan gép volt. egyet tanácsolhatok : ha semmi bajuk, csak elméleti a kérdésed - HOZZÁ NE NYÚLJ! jó az gyárilag úgy ahogy van.
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8778
Cséká (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 228
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi katonacs@msn.com Születési dátum: 1970-03-28
Válasz:Karburátor 16 éve  
Amikor megvettem alig indult, gyertyák feketék, 8 literes fogyasztás. Kiszedtem a karbikat. A levegőbeállító csavarok tövig becsavarva, azaz dús volt a keverék. Ezt beállítottam, átnéztem, kitakarítottam. Tehát a "hozzányúláson" már túl vagyok. Azért mégis érdekel: szükséges lehet-e a szinkronizálás?
 
Naplózott Naplózott  
 
Pegaso650
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8780
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:Karburátor 16 éve  
azt nem tudom, eddig nem jutottam el. remélem neked összejön!
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8782
Atti (Felhasználó)
kicsirigó
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1406
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi suranyia@freemail.hu Lakóhely: Föld nevű bolygó / Eu / Hu / Bp / Soroksár Születési dátum: 1977-06-29
Válasz:Karburátor 16 éve  
Ezt találtam hirtelen:
A szinkrozinálás, szinkronellenőrzés nem más, mint a szívótorokban uralkodó vákuumhatás mérése, valamint szükség esetén annak beállítása. Természetesen ez a beavatkozás, csak kettő, vagy több hengeres motoron végezhető el. Pl. egy négyhengeres motornál mind a négy henger szívócsövénél találhatunk egy csatlakozási lehetőséget, mely arra szolgál hogy a szinkrontesztert beköthessük. A motor beindítása után a mérőműszerek a szívócsövekben fellépő vákuumhatást mérik. A cél az hogy a négy szívócsőben a vákuumhatás teljesen egyforma legyen. Nyilvánvalóan ez ahhoz kell, hogy a motor járása egyenletes legyen, valamint a felsőbb fordulati tartományokban is jól működjön.
Link

Szóval szerintem egyhengeresnél erre nincs szükség
 
Naplózott Naplózott  
 
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8787
Atti (Felhasználó)
kicsirigó
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1406
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi suranyia@freemail.hu Lakóhely: Föld nevű bolygó / Eu / Hu / Bp / Soroksár Születési dátum: 1977-06-29
Válasz:Karburátor 16 éve  
Megnéztem az f650.com-on is:

Do I need to “Balance” (Synchronise) the Carbs?
You have probably read somewhere about needing to “balance” the Carbs. This really applies to multi-cylinder engines where individual Carbs feed individual Cylinders. You do NOT need to “Balance” the carbs on the F650 if you set the “Settings” (Needle, Float/Jet Size/Mix Screw) the same, for each Carb. It’s a single cylinder engine.


Hevenyészett fordítás tőlem:
Szükséges-e szinkronizálni a karburátorokat?

Valószínűleg olvastál valahol a karburátor szinkronizálásáról.
Ezt valóban alkalmazzák többhengeres motoroknál, ahol külön karburátor van minden hengerhez.
Nem kell szinkronizálnod a karburátort az F650-en, elég ha beállítások (tűhelyzet, úszószint, fúvókaméret, keverékcsavar) egyformák mindkét karburátornál. Ez egy egyhengeres motor.
 
Naplózott Naplózott  
 
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8789
ifa (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1676
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi ivady.csaba Lakóhely: Szentendre Születési dátum: 1970-10-27
Válasz:Karburátor 16 éve  
Atti, Te meg RW vagytok a mi wikipediánk (jó egy kicsit Majsa meg Kovrob is)
 
Naplózott Naplózott  
 
F650GS\\07 - R1200GS\\08
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8793
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Karburátor 16 éve  
Háttt.. én például most lázas vagyok, nem Wikipédia.

Cséká! ha mégis szinkronizáltatnál, Kérd fel Kautzky Armandot, neki nagyon jó a szinkronhangja.
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8800
Cséká (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 228
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi katonacs@msn.com Születési dátum: 1970-03-28
Válasz:Karburátor 16 éve  
Tényleg! Ö volt a 007 magyar hangja, ha jól tévedek. Valamelyik filmben mintha bömössel menekült volna a James, ölében a megmentendö hölggyel.
 
Naplózott Naplózott  
 
Pegaso650
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#8801
majsa (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1271
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
juhszok.kft Találkozzunk! Születési dátum: 1966-05-02
Válasz:Karburátor 16 éve  
Ifa!
Köszi,az elismerést!

Röviden annyit,hogy szerelni igazán ezen a motoron tanultam meg!

Egy láncserével kezdődött, addig azt hittem,hogy a 6-os csavart 6-os kulcs fogja!

Egy barátom segítségével akadtam rá a fórumra, és Roncsi segített!Akivel azóta Igaz Barátok lettünk!

Öcsém, Bmwkraft számomra a legtapasztaltabb, és tanult autószerelő! Soha nem matatott bele a dolgomba, de mindíg adott jótanácsot!
És a szerelés-javítás topic-ba is mindíg jött válasz az időnként esetlen kérdéseimre!
 
Naplózott Naplózott  
 
R850R
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11003
kurca (Felhasználó)
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 25
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kurcaa@hotmail.com Lakóhely: ADA,JÓZSEF ATTILA 14. SZERBIA Születési dátum: 1981-11-03
Válasz:Karburátor 15 éve, 10 hónapja  
Sziasztok!
olyan gondom van a karburátorral,hogy lemegyek a géppel(f650)kb 20 km.és elfogy a benzinem.van egy kis szűrő a benzincsővön és ott látom hogy minden km. után kevesebb benne a benzin,és végül meg is áll.
a tank tele,a csap is jó.már párszor szétszedtem a karburátort és mikor öszerakom jó kb.100-120 km ig majd előröl ketdjük a játékot.....
ha valakinek van ötlete mi lehet a gond,irjon....
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11004
Atti (Felhasználó)
kicsirigó
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1406
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi suranyia@freemail.hu Lakóhely: Föld nevű bolygó / Eu / Hu / Bp / Soroksár Születési dátum: 1977-06-29
Válasz:Karburátor 15 éve, 10 hónapja  
A tank szellőzője nincs eldugulva?

Esetleg a tankot kellene kitakarítani, vagy a csöveket kicserélni, valami dugulás lehet benne, ami miatt csak lassan tud folyni a benzin.
 
Naplózott Naplózott  
 
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11006
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:Karburátor 15 éve, 10 hónapja  
Amikor megáll, és szétszeded, van benzin az úszóházban?
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11027
kurca (Felhasználó)
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 25
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kurcaa@hotmail.com Lakóhely: ADA,JÓZSEF ATTILA 14. SZERBIA Születési dátum: 1981-11-03
Válasz:Karburátor 15 éve, 10 hónapja  
igen van benzin az uszóházban!nem hiszem hogy a csövek lennének eldugulva mert mikor leveszem a tanksapkát,a kis szürő ami át tetsző nem szalad tele benzinnel.nem hiszem hogy a vákum...
szerintem az a kis tű lehet rossz aminek kónuszos gumi az eggyik vége,ami engedi be a benzint az úszóházba.....
boccsi a szakszavak helytelen használatáért...Vajdasági vok
egyik havernak is f650 van,a multkor kicseréltük a karbikat és akkor ment mind az állat,majd szédszedtük mindkettöt és próbáltuk ugyanúgy beállitani....jó is volt egy darabig
kül nemrég vettem a gépet,már akkor is gond volt vele,a levegő benzin keveréket kellett belőni,de azt sikerült....
lehet azért adták el mert nem tudták beállitani a karbit,és most rám hárult ez a nemes küldetés
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11041
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Válasz:Karburátor 15 éve, 10 hónapja  
A benzin szintet állítsátok be és a tűt rakjátok közép állásba.
Viszont ha leáll és van benzinm a karbiban akkor szerintem nem ott kell keresni a bajt. Az a fontos, hogy a karbi aljában legyen megfelelő szintű benzin.
 
Naplózott Naplózott  
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11047
Atti (Felhasználó)
kicsirigó
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1406
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi suranyia@freemail.hu Lakóhely: Föld nevű bolygó / Eu / Hu / Bp / Soroksár Születési dátum: 1977-06-29
Válasz:Karburátor 15 éve, 10 hónapja  
Érdekes probléma, ha kifogy a benzin a szűrőből, de más karbival meg jól működik

Azért azt próbáld ki, hogy lehúzod a benzincsövet a karburátorról, és nézd meg, hogy folyik-e rendesen a benzin.

Karburátor szétszereléshez, beállításhoz segítség itt és itt
 
Naplózott Naplózott  
 
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11403
kurca (Felhasználó)
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 25
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kurcaa@hotmail.com Lakóhely: ADA,JÓZSEF ATTILA 14. SZERBIA Születési dátum: 1981-11-03
Válasz:Karburátor 15 éve, 9 hónapja  
Valószinüleg megvan a probléma.
a kibszott szürőn a lyuk volt pici és nem engedett elég benzint és ezért fogyott ki a szüröből,azthiszem,de most hogy ledobtam a szüröt minden ok.
most más probléma van!
1 be 3-5,4 ezerig pörgetem és utánna elfogy az erelye-rángat-szaggat.
mitha túl sok lenne a benzin neki,kevés a levegő.vagy forditva.
próbáltam állitani benzin-levegő keveréken de semmi javulás.
ja és ami érdekes hogy km 10 km után megjön az ereje és jól megy.másnap minden ketdődik elöröl.
a gyertyák totál kormosak...
vkinek vmi ötlet?
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11404
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Válasz:Karburátor 15 éve, 9 hónapja  
Hogy próbáltál állítani a keveréken?
 
Naplózott Naplózott  
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Az elejére
© 2024 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.