GS kormánycsapágy csere (1 fő olvassa) (1) Vendég
Kedvencekhez hozzáadta: 0
|
|
TÉMA: GS kormánycsapágy csere
|
|
GS kormánycsapágy csere 16 éve, 9 hónapja
|
|
A csináld magad rovatban közzétett módszerrel kapcsolatos hozzászólásokat ide várom!
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 9 hónapja
|
|
Király vagy, most már végéképp nem bocsátom meg, hogy nem együtt csináltuk
KovRob írta::
A csináld magad rovatban közzétett módszerrel kapcsolatos hozzászólásokat ide várom!
|
|
|
Naplózott
|
|
F650GS\\07 - R1200GS\\08
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 9 hónapja
|
|
Hát bocsika... abszolut ad hoc helyzet volt. Kb 10 percem volt eldönteni, hogy belecsapjak-e és mikor. Belecsaptam, de nem volt időm szólni, pedig te is, illetve Jano is jeleztétek, hogy jönnétek... Mea culpa!
Ha minden igaz, legközelebb olajcsere lesz. Majd szólok időben!
ifa írta::
Király vagy, most már végéképp nem bocsátom meg, hogy nem együtt csináltuk
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
rebel56 (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 176
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
Üdvözlet!
Elolvastam a cikket. Ezzel kapcsolatban érdeklődnék hogy a rossz kormánycsapágy okozhatja a motor elejének "imbolygását"? Elengedett kézzel a motor nem marad egyenesben, elindul többnyire balra, néha jobbra. A próbakör alatt annyira mámoros állapotba kerültem az "egy henger erejétől", hogy nem vettem észre.
A cikk elején volt, hogy hogyan lehet ellenőrizni a csapágy mozgását, nos ezt most nem tudom kivitelezni, mert úgy tették vissza a kuplungbovdent, hogy a "bovdenvezetőn" kívülre került, kormányzásnál a műszerfalhoz súrlódik, útban van.
Miki
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
Valószínüsíteni tudom csak, úgy lenne logikus. Nekem nem volt ilyen típusom, de Konca, Gegee... megnézik neked szívesen! (ugye? )
De ttől még tudnod kell a csapányat ellenőrizni? Vagy miért is nem? Nem egészen értem...
rebel56 írta::
http://kepfeltoltes.hu/070822/kormany_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Emiatt nem tudom tesztelni egyelőre. Ugye a kuplungbovdennek és a fékbovdennek is azon a csövön belül kellene menni?
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
Ha felhívsz megint akkor elmondom... (Megtudva azt, hogy mit értettél esetleg félre, javítom majd a cikket!)
rebel56 írta::
Úgy olvastam a cikkedben, hogy álló helyben, középtámaszon kell megnézni, hogy a kormány akadálymentesen elfordul-e - ha jól emlékszem. Nos, ezek miatt nem fordulhat el akadálymentesen, mert a műszerfalhoz nekifeszül a kormány elfordításánál! (Én telefonáltam Neked a délelőtt! )
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
rebel56 (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 176
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
"a motorkerékpárt megemelve úgy, hogy az első kerék a levegőben van, a kományt középállásból szinte erőkifejtés nélkül kibillentve anak magától kell befordulnia végállásba jobbra illetve balra egyaránt"
Ez nálam nem működik, mert mikor kibillentem a kormányt középállásból, a rosszul elvezetett bovden odaér a műszerfalhoz és megakad, függetlenül attól hogy a kormánycsapágy jó vagy nem. Ha jó helyen lesz elvezetve, és akkor is kell erőkifejtés a végállásba billentéshez, akkor lehet tudni hogy rossz a kormánycsapágy. Vagy félreértek valamit?
Amúgy visszatérve az aggodalmamra, a rossz kormánycsapágy okozhat imbolygást? 5 körül hívlak, akkor tudom megnézni a dolgokat. Köszi!
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
Aha... megvan mit írtam rosszul. Kijavítom.
rebel56 írta::
"a motorkerékpárt megemelve úgy, hogy az első kerék a levegőben van, a kományt középállásból szinte erőkifejtés nélkül kibillentve anak magától kell befordulnia végállásba jobbra illetve balra egyaránt"
Ez nálam nem működik, mert mikor kibillentem a kormányt középállásból, a rosszul elvezetett bovden odaér a műszerfalhoz és megakad, függetlenül attól hogy a kormánycsapágy jó vagy nem. Ha jó helyen lesz elvezetve, és akkor is kell erőkifejtés a végállásba billentéshez, akkor lehet tudni hogy rossz a kormánycsapágy. Vagy félreértek valamit?
Amúgy visszatérve az aggodalmamra, a rossz kormánycsapágy okozhat imbolygást? 5 körül hívlak, akkor tudom megnézni a dolgokat. Köszi!
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
Megtettem. Így remélem érthetőbb... tehát az aggodalmadra visszatérve: sajnos igen.
KovRob írta::
Aha... megvan mit írtam rosszul. Kijavítom.
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
Jó a leírás, szívesen olvasnék még hasonlót
Nem akarok kukacoskodni, de van benne néhány elütés:
útviszinyok, középszteneder, anak, rormány, egyens
|
|
|
Naplózott
|
|
2004/01 Gelände und Straße 2 Spark
Ha ma jársz itt először, ne nyiss új témát!
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 8 hónapja
|
|
Köszi! Javítva....
Atti írta::
Jó a leírás, szívesen olvasnék még hasonlót
Nem akarok kukacoskodni, de van benne néhány elütés:
útviszinyok, középszteneder, anak, rormány, egyens
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 7 hónapja
|
|
Én cseréltem kormánycsapágyat f650-en. a jelenség úgy jön elő, hogy miközben nyúzod a traktorgumitól recés dülőúton, elkezd zörögni, ütni az eleje. első lépésben meg lehet próbálni húzni raja, az nem nagy mutatvány, egy csavarkuzót kell kalapáccsal kocogtatni, a szar benne hogy saccra. aztán vagy jobb lesz, vagy nem. nekem nem lett jobb, elkezdett szorulni kanyarban egy bizonyos ponton. ez rosszabb mintha kotyogna. a csapágy daarbja 3-4 ezer fta bmw-nél, 2 van belőle, alsó és felső. le kell akasztani a féket, és ki kell venni az első kereket hozzá, lefelé lehet kihúzni a kormánynyakat. finoman kell a csapágyat felütni a helyére, első alkalommal nem szabad túlhúzni, csak finoman. utána olyan lesz a kormány mint a vaj. én már azóta túladtam a gépen, de állítólag néhány száz km után beverődik, és elképzelhető hogy rá kell húzni. aztán állítólag 25e km-ig jó megint.
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 16 éve, 7 hónapja
|
|
Én cseréltem kormánycsapágyat f650-en. a jelenség úgy jön elő, hogy miközben nyúzod a traktorgumitól recés dülőúton, elkezd zörögni, ütni az eleje. első lépésben meg lehet próbálni húzni raja, az nem nagy mutatvány, egy csavarkuzót kell kalapáccsal kocogtatni, a szar benne hogy saccra. aztán vagy jobb lesz, vagy nem. nekem nem lett jobb, elkezdett szorulni kanyarban egy bizonyos ponton. ez rosszabb mintha kotyogna. a csapágy daarbja 3-4 ezer fta bmw-nél, 2 van belőle, alsó és felső. le kell akasztani a féket, és ki kell venni az első kereket hozzá, lefelé lehet kihúzni a kormánynyakat. finoman kell a csapágyat felütni a helyére, első alkalommal nem szabad túlhúzni, csak finoman. utána olyan lesz a kormány mint a vaj. én már azóta túladtam a gépen, de állítólag néhány száz km után beverődik, és elképzelhető hogy rá kell húzni. aztán állítólag 25e km-ig jó megint.
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 15 éve, 8 hónapja
|
|
Sziasztok!
Sajnos úgy néz ki, hogy a motorom kormánycsapágya cserére szorul.
Hozzáértők leirásait végigolvasva szó esik a porvédőről. Ára, és BMW-és cikkszáma szerepel a leírásokban. Más forrásból beszerezni nem lehet? Ha igen akkor van mérete?
|
|
|
Naplózott
|
|
F650 GS 2005 UGK-631
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 15 éve, 8 hónapja
|
|
Elég spec.-nek tűnik...szerintem nem. s_abel írta:
Más forrásból beszerezni nem lehet?
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 15 éve, 8 hónapja
|
|
KovRob írta:
Elég spec.-nek tűnik...szerintem nem. s_abel írta:
Más forrásból beszerezni nem lehet?
ebből csak originált szerintem, nem keresgélnék mást. kormány, fék, nemjáték...
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
Maci (Vendég)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 0
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 14 éve, 5 hónapja
|
|
Rob!
Ahogy olvasom a porvédö béjemvés, de a csapágy?
Éretem én, hogy Koyo, látom a méretet is, de hol vetted (ugye B.P-ról beszélünk )? Érdemes esetleg a Sanyi bácsit megfenyegetni, ha nem hoz, akkor.....!! ?
Köfi
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:GS kormánycsapágy csere 14 éve, 5 hónapja
|
|
az ebayen lehet venni elég jó áron
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
|
|
|