Power commander (1 fő olvassa) (1) Vendég
Kedvencekhez hozzáadta: 0
|
|
TÉMA: Power commander
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 6 hónapja
|
|
Akkor a P.C.-t ki is tárgyaltuk!
|
|
|
Naplózott
|
|
R850R
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 6 hónapja
|
|
majsa írta:
Akkor a P.C.-t ki is tárgyaltuk!
Bolond vagy?
a pc növeli a motor teljesítményét, az egyhengeres 650-es bmw-ét is, mégpedig jelentősen. akkor tudnád megítélni, ha próbáltad volna vele/nélküle.
Egyébként meg kell a tuning, a buherálás, a kishanxóró, meg minden állatság, mert az Á L L A C C S Á G fontos, különben elszáll a gyerekkor aztán végünk! mivel jáccak különben, f@ rk@mmal?
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 6 hónapja
|
|
koko írta:
Szerintem ezt úgy kell csinálni, mint Szegeden.
Tolja Msének, mint állat, oszt ha visít akkor jó a beállítás (felállítás)
"... nem tagadnám le, de csaprészegen aluttttttam ... "
oszt mégis ragaszkodom hozzá na ezt kérdezd meg hogy csinálta? jóvanna, befejeztem...mára
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 6 hónapja
|
|
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 6 hónapja
|
|
péter írta:
majsa írta:
Akkor a P.C.-t ki is tárgyaltuk!
Bolond vagy?
a pc növeli a motor teljesítményét, az egyhengeres 650-es bmw-ét is, mégpedig jelentősen. akkor tudnád megítélni, ha próbáltad volna vele/nélküle.
Egyébként meg kell a tuning, a buherálás, a kishanxóró, meg minden állatság, mert az Á L L A C C S Á G fontos, különben elszáll a gyerekkor aztán végünk! mivel jáccak különben, f@rk@mmal?
Tisztelt Barátom Péter!
Nem azt mondtam, hohgy nem kell a P.C. !
Asztat mondtam, hogy fékpadon kell beállítani!
A játék viszont valóban fontos!
EGGYETÉRTEK!
|
|
|
Naplózott
|
|
R850R
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 6 hónapja
|
|
majsa írta:
péter írta:
majsa írta:
Akkor a P.C.-t ki is tárgyaltuk!
Bolond vagy?
a pc növeli a motor teljesítményét, az egyhengeres 650-es bmw-ét is, mégpedig jelentősen. akkor tudnád megítélni, ha próbáltad volna vele/nélküle.
Egyébként meg kell a tuning, a buherálás, a kishanxóró, meg minden állatság, mert az Á L L A C C S Á G fontos, különben elszáll a gyerekkor aztán végünk! mivel jáccak különben, f@rk@mmal?
Tisztelt Barátom Péter!
Nem azt mondtam, hohgy nem kell a P.C. !
Asztat mondtam, hogy fékpadon kell beállítani!
A játék viszont valóban fontos!
EGGYETÉRTEK!
Kedves Barétom Majsa
lehet hogy kellene olyan pad, de ott még nem tartok.
Viszont azt vettem ma észre 65 kg-os nagyfiammal magam mögött, hogy gyakorlatilag nincs különbség, ugyanúgy ugrik a moci 2 személlyel mint szólóban. Nagyon meglepő volt, persze gondolom közben zabált
Könnyű megfeledkezni a gs 2 személlyel kifejezetten szarul teljesítő fékéről
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 5 hónapja
|
|
Csiga írta:
péter írta:
Ez is vmi hasonló elven működik (lambda szonda kiiktat, stb.), viszont megéri az árát. Olyan motorkarakterisztikát állítok be amilyent akarok, fordulatszámtartományonként. Hosszasan lehet játszogatni vele.
Elfeljtettem kérdezni, hogy mikor és hol vettél ilyet végül? Ja és mennyibe került?
Wunderlich-nél. Nézd meg az on-line katalógusukban, csak single spark modellhez van.
Vasárnap du el kellett mennem Bp-re, ráadásul sietős volt a dolog. Gondoltam egyet, bélés kabátba, gatyába, pc teszt. 160-170-180-akat mentem hegyenvölgyön, fogyasztás 6,5. Nem vészes. Ajánlom mindebkinek. (vigyázat, nem street legal!)
Be van állítva, levettem a cockpitból, - nem látszik - átvezettem a kábeleket az ülés alá, most ott villog.
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
Maci (Vendég)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 0
|
Válasz:Power commander 14 éve, 5 hónapja
|
|
péter írta:
160-170-180-akat mentem hegyenvölgyön, fogyasztás 6,5. Nem vészes.
Péter! Gondolom nem figyelted kifejezetten, de ha legközelebb csapatsz, megnéznéd mennyit pörög 160-nál illetve 170-nél? Mármint a commanderrel...
Köszi.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 5 hónapja
|
|
Maci írta:
Péter! Gondolom nem figyelted kifejezetten, de ha legközelebb csapatsz, megnéznéd mennyit pörög 160-nál illetve 170-nél? Mármint a commanderrel...
Köszi.
Hát, ha nem cserélte az áttételt, ugyanannyit, mint nélküle
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
Maci (Vendég)
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 0
|
Válasz:Power commander 14 éve, 5 hónapja
|
|
alvaro84 írta:
Maci írta:
Péter! Gondolom nem figyelted kifejezetten, de ha legközelebb csapatsz, megnéznéd mennyit pörög 160-nál illetve 170-nél? Mármint a commanderrel...
Köszi.
Hát, ha nem cserélte az áttételt, ugyanannyit, mint nélküle
Hát nem tudom. Lehet, hogy benne van a hiba, de az enyém nem megy 180-at... Söt szerintem már 170-et sem, de addig nem kínoztam még. Szóval lehet hogy ugyan annyit, de mennyi az az ugyan annyi?
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Power commander 14 éve, 5 hónapja
|
|
Maci írta:
Hát nem tudom. Lehet, hogy benne van a hiba, de az enyém nem megy 180-at... Söt szerintem már 170-et sem, de addig nem kínoztam még. Szóval lehet hogy ugyan annyit, de mennyi az az ugyan annyi?
Nekem se - óra szerint 175-nél úgy határoz, hogy ő márpedig 7000-nél egy tapodtat se engedi jobban pörgetni. Egyszer próbáltam, azóta se hiányzott.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Power commander 13 éve, 11 hónapja
|
|
Hát fiúk nem ide tatozik,de itt van róla szó!
Az én motorom nem akar 150nél többet menni.mondjuk már ott is majdnem szétesik.Mind ilyen?Azt tudja valaki,h gyárilag hány fogasak a fogaskerekek?
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Power commander 13 éve, 11 hónapja
|
|
Primary transmission ratio 1.946 37 / 72 teeth
Gear ratio, 1st gear 2.750 12 / 33 teeth
Gear ratio, 2nd gear 1.750 16 / 28 teeth
Gear ratio, 3rd gear 1.313 16 / 21 teeth
Gear ratio, 4th gear 1.045 22 / 23 teeth
Gear ratio, 5th gear 0.875 24 / 21 teeth
Asszen több fogaskerék nincs a GS-ben aminek köze lehet a végsebességhez.
supersonik911 írta:
Hát fiúk nem ide tatozik,de itt van róla szó!
Az én motorom nem akar 150nél többet menni.mondjuk már ott is majdnem szétesik.Mind ilyen?Azt tudja valaki,h gyárilag hány fogasak a fogaskerekek?
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Power commander 13 éve, 11 hónapja
|
|
KovRob írta:
Primary transmission ratio 1.946 37 / 72 teeth
Gear ratio, 1st gear 2.750 12 / 33 teeth
Gear ratio, 2nd gear 1.750 16 / 28 teeth
Gear ratio, 3rd gear 1.313 16 / 21 teeth
Gear ratio, 4th gear 1.045 22 / 23 teeth
Gear ratio, 5th gear 0.875 24 / 21 teeth
Asszen több fogaskerék nincs a GS-ben aminek köze lehet a végsebességhez.
supersonik911 írta:
Hát fiúk nem ide tatozik,de itt van róla szó!
Az én motorom nem akar 150nél többet menni.mondjuk már ott is majdnem szétesik.Mind ilyen?Azt tudja valaki,h gyárilag hány fogasak a fogaskerekek?
milyen érdekes hogy a 3. és az 5. sebességhez is 21 fog tartozik, de az áttétel mégis más...
rejtélyes egy gép ez a rotakszkapa.
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Power commander 13 éve, 11 hónapja
|
|
Köszi a kimerítő választ!
Igazából nem ezekre a kerekekre gondoltam,hanem a hátsó fogaskerékre például.Nem vagyok egy szerelőmatyi,eszembe sem jutottak a váltóban lévő fogaskerekek.Mert amiket írtál ott vannak ugye?
Üdv.
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Power commander 13 éve, 11 hónapja
|
|
Szia!
Lehet azért nem megy többet,mert a fojtószelepnél a bowden a kisebb nyitásúba van téve.
Vagy pedig olyan az áttételed,mint amilyet én fabrikáltam.
A gyári 16/47.
|
|
|
Naplózott
|
|
\"nekem nem kell légzsák,férfiként halok meg!\"
1999/07 R1100RT - 2005/07 F650GS
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Vá: Power commander 13 éve, 11 hónapja
|
|
Ú, bocsesz. A fogakerék az fogaskerék. Ez tévesztett meg.
A lánckerekek fogszáma ahogy Jivula is írta 16/47.
supersonik911 írta:
Köszi a kimerítő választ!
Igazából nem ezekre a kerekekre gondoltam,hanem a hátsó fogaskerékre például.Nem vagyok egy szerelőmatyi,eszembe sem jutottak a váltóban lévő fogaskerekek.Mert amiket írtál ott vannak ugye?
Üdv.
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
Jano (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1552
|
Vá: Power commander 13 éve, 11 hónapja
|
|
6.-ban ott kezd megindulni.
a köbcwnti-tuningnak nincs párja.
supersonik911 írta:
150nél többet menni.mondjuk már ott is majdnem szétesik.
|
|
|
Naplózott
|
|
kis GS - nagy GS
F65oGS Dakar \'o5 - R12ooGS \'o8
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
|
|
|