Motor vétel - mire figyeljek? (1 fő olvassa) (1) Vendég
Kedvencekhez hozzáadta: 0
|
|
TÉMA: Motor vétel - mire figyeljek?
|
|
|
|
Naplózott
|
|
F650 GS 2005 UGK-631
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
A méret a lényeg 14 éve
|
|
Sziasztok,
Friss hús vagyok, a bemutatkozós topicban írtam magamról pár sort.
A következo hónapokban a szabadidomet F650-re való vadászással szeretném tölteni, ebben kérem a segítségeteket.
Mivel 190 cm magas vagyok, a Dakar lehet az én emberem. Sajnos ebbol a változatból nincsen akkora kínálat a piacon, mint GS-bol, vagy CS-bol, ezért arra gondoltam, hogy mennyire életszeru a fenti típusokat az én méretemhez 'alakítani'? Egy haverom standard méretu GS-n ültem már, és az az érzésem, hogy a virgácsaimnak csak rövid távon lenne kényelmes (még egy métert sem mentem vele, de ami késik, arra várni kell
Olvastam a motorkarpit.hu-s srácról, aki igazán igényesen újít fel/alakít át üléseket. Mi a véleményetek egy olyan megoldásról, hogy a gyári ülést 5-6 centivel magasabbra lehetne tömni? Egyáltalán, van köztetek olyan égimeszelo, aki be tudna számolni a komfortot érinto tapasztalatairól?
Udv,
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Hali Tito!
Keresd Janót! Ő régi bútordarab itt, és ugyan 1200GS-re cserélte, de korábban Dakarja volt. Janó akkora, hogy nyugodtan lehetne a harmadik Klicsko testvér.
Tito írta:
Sziasztok,
Friss hús vagyok, a bemutatkozós topicban írtam magamról pár sort.
A következo hónapokban a szabadidomet F650-re való vadászással szeretném tölteni, ebben kérem a segítségeteket.
Mivel 190 cm magas vagyok, a Dakar lehet az én emberem. Sajnos ebbol a változatból nincsen akkora kínálat a piacon, mint GS-bol, vagy CS-bol, ezért arra gondoltam, hogy mennyire életszeru a fenti típusokat az én méretemhez 'alakítani'? Egy haverom standard méretu GS-n ültem már, és az az érzésem, hogy a virgácsaimnak csak rövid távon lenne kényelmes (még egy métert sem mentem vele, de ami késik, arra várni kell
Olvastam a motorkarpit.hu-s srácról, aki igazán igényesen újít fel/alakít át üléseket. Mi a véleményetek egy olyan megoldásról, hogy a gyári ülést 5-6 centivel magasabbra lehetne tömni? Egyáltalán, van köztetek olyan égimeszelo, aki be tudna számolni a komfortot érinto tapasztalatairól?
Udv,
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
riskywhisky 2002/03 City Scarver
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
Jano (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1552
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
...legalábbis magasság alapján. Megtisztelő, r.w, kösz
Szóval a dakar: az én 198 cm-emhez kellett. nekem a normál gs egyszerűen kicsi, a térdeim túl behajlítva, kényelmetlenül helyezkedtek el.
Megjegyzem, hosszú motorozásnál a dakar is kényelmetlen volt, bár négy, szinte megállás nélkül nyeregben töltött nap után lehet minden motor az lenne. (a hatodik napra majd meg őrültem a térdfájástól)
Egyetlen hátránya a motor emelt magasságának: terepen több meglepetés ér, volt hogy még nekem sem ért le a lábam. (nem kell megállni 9
Tudom nem ér a nagy GS-hez hasonlítani, de egy dolgot még megjegyeznék: a 21"-os első kerék és a növelt rugóúthossz ajándék a rossz úton, azonban kanyarodásnál, kezelhetőségnél hátrányosabb.
.j
|
|
|
Naplózott
|
|
kis GS - nagy GS
F65oGS Dakar \'o5 - R12ooGS \'o8
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Sziasztok, köszi a gyors válaszokat.
Közben már chat-en tisztáztuk, de azért másoknak is pontosítom, hogy GS-CS ülésmagasításban gondolkodtam, pont azért, amit Jano irt -- térdek állásszöge. Feltételezem, hogy a Dakar alapból kényelmesebb a lábaknak, valami hasonló komfortot a GS-ből kellene kihozni. (CS nekem `robogomeret` lenne -- ujfent Jano szavai )
Mivel nagyobbrészt városban, kisebbrészt országúton (és ott sem többnapos túrákra) tervezem használni, a terepezést illető info annyira nem érint, de azért elrakom az agyam hátsó traktusába )
Üdv,
Tito
Kellemes húsvéti ünnepeket!
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
azért ha kicsi a hely még lehet variálni ezzel-azzal. én 186 cm vagyok.
az ülést elcseréltem komfortra + még feltömettem (kárpitos).
beraktam egy 2,5 cm-es kormánymagasítót,
most készülök leengedni a lábtartókat 1,5 cm-rel.
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve
|
|
Én sokkal lentebb vagyok, 176 centi (bár a lábam lehet hogy hosszú, fene tudja), és azt kell mondjam, egy tapodtat se szeretnék magasabb lenni a default CS üléshez, így is "hajtogatós" kissé. 600km azért megvolt egy nap, idén valószínűleg lesz az több is. Idén már tényleg kéne egyet 48 óráznom
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Szia Péter,
A 'komfort' ugye a magassabbik ülésváltozat?
A lábtartó konzolt át lehet szerelni, vagy egyszerűen más típussal kell megoldani a leengedést?
Üdv,
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Tito írta:
Szia Péter,
A 'komfort' ugye a magassabbik ülésváltozat?
A lábtartó konzolt át lehet szerelni, vagy egyszerűen más típussal kell megoldani a leengedést?
Üdv,
Tito
igen. 3 féle van, az alacsony, a normál és a komfort.
nem lehet átszerelni, cserélni lehetne. szétvágom, hegesztem.
|
|
|
Naplózott
|
|
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Gyárilag 2 féle van: Normál és alacsonyított!
péter írta:
Tito írta:
Szia Péter,
A 'komfort' ugye a magassabbik ülésváltozat?
A lábtartó konzolt át lehet szerelni, vagy egyszerűen más típussal kell megoldani a leengedést?
Üdv,
Tito
igen. 3 féle van, az alacsony, a normál és a komfort.
nem lehet átszerelni, cserélni lehetne. szétvágom, hegesztem.
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
A "sima" GS és a Dakar csak futóműben különbözik, azaz a kormány-ülés-lábtartó háromszög az ugyan akkora, csak minden pont felfelé tolódik pár cm-t, így magasabbra kerülsz a talajtól. Ezen a háromszögön lehet módosítani a kormány emelésével/szélesebb kormány alkalmazásával, az ülés magasításával, vagy a lábtartó átpozícionálásával.
Amennyiben próbálni szeretnél, nekem egy szélesebb kormányos, mgasított üléses verzóm van a 185 cm-emhez. Falubeli vagy, ha a XIII-ben jársz csörgess meg és egy sörért ráülhetsz a gépsárkányra.
Tito írta:
Sziasztok, köszi a gyors válaszokat.
Közben már chat-en tisztáztuk, de azért másoknak is pontosítom, hogy GS-CS ülésmagasításban gondolkodtam, pont azért, amit Jano irt -- térdek állásszöge. Feltételezem, hogy a Dakar alapból kényelmesebb a lábaknak, valami hasonló komfortot a GS-ből kellene kihozni. (CS nekem `robogomeret` lenne -- ujfent Jano szavai )
Mivel nagyobbrészt városban, kisebbrészt országúton (és ott sem többnapos túrákra) tervezem használni, a terepezést illető info annyira nem érint, de azért elrakom az agyam hátsó traktusába )
Üdv,
Tito
Kellemes húsvéti ünnepeket!
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Ezt a kizsákmányolást!
A Robi kap egy dobozt sört, Tito meg teszteli a motorom
Amúgy én vagyok az a hülye aki amíg beszélgettetek a kapuban fehér pulóverben ki be rohangált a kapun
(imádom a levehetö elölapos rádiót, csak ne hagynám mindig az irodában)
Azt a lélekvesztöt cserélnéd egy GS-re?
Peti
|
|
|
Naplózott
|
|
-----------------------------------------------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead...
-----------------------------------------------------------------------------
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Sziasztok,
Mint a feher puloveres hulye irta, ma elsokezes F650 elmenyben reszesultem KovRobi altal. Robi nagyon rendes volt, elmondta az alapveto dolgokat, es gyakorlatban is megmutatta a ket tipus kozotti kulonbsegeket. Nagyon hasznos talalkozonak iteltem, es ennek koszonhetoen arra az allaspontra helyezkedek, hogy akar a GS is megfelelo lenne nekem. A Dakar mondjuk kozelebb all hozzam, igy megtehetem azt, hogy akar honapokig varok egy megfelelo vetelre, es ha elfogy a turelmem (amibol kulonben boven van, azzal tapetazok ), akkor beleugrok egy GS-be, es a szukseges modifikaciokba (kormany, ulesmagasitas).
Peti, nagyon szep a motorod! A lelekvesztot megtartom, mert az arahoz kepest tul sok penzt kulcsoltam mar bele, nem eri meg eladni. Jo lesz tarcsinak, vagy kolcsonadni haveroknak, de ott meg nem tartunk
Robi, meg egyszer koszi!
Udv,
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Igazán nincs mit. Valószínüleg bárki megengedné hogy felülhess más motorjára! Pláne egy sörért!
Tito írta:
Robi, meg egyszer koszi!
Udv,
Tito
Szpeti írta:
Ezt a kizsákmányolást!
A Robi kap egy dobozt sört, Tito meg teszteli a motorom
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Remek otlet, akkor budapesti onkent jelentkezoket keresek, akiknek GS van, extran megtomott ulessel ellentetelezeskent egy szeles mosolyt, es egy so:riket tudok felajanlani! elore is koszi!
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:A méret a lényeg 14 éve
|
|
Frenk lenne az, ráadásul eladó a motorja. Frenk utólagos engedelmeddel: (20)9860777
|
|
|
Naplózott
|
|
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve
|
|
Hoppa, koszi a tippet, Csiga.
Utananeztem a tipusanak, ugyan en inkabb Dakarra varok, este felhivom egy kis beszelgetes celjabol (es ezt nyugodtan veheti fenyegetesnek )
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve
|
|
Sziasztok, köszi a közbenjárást Csigu.
Várom a telefont...
|
|
|
Naplózott
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve
|
|
Sziasztok, eletjelet adok magamrol.
Ma delelott KovRobbal kint voltunk Herceghalmon megnezni ezt.
Elore lelove a poent, nem kotottunk uzletet. Engem az esztetikai hibak kevesbe foglalkoztattak, de Robi ravilagitott arra, hogy ezek komolyabb szerkezeti elvaltozast jelenthetnek, ami valoszinuleg jo sok, es kiados perec eredmenye lehet. Hianyozo lancfeszito, hatso sarfogo letorve, kapott a huto is, es a lanchajtas sem volt kerek.
A motor egyebkent hidegen poccre indult, es eloirasszeruen jart. Probakorre el sem vittuk. Az elado srac teljesen normalis volt, papirok 99%-ban rendben (torzskonyv, forgalmi, 2008-as eredetvizsga, muszaki).
Folytatodik a Dakar-vadaszat!
Robinak meg egyszer nagyon koszonom a segitseget, es persze a visszafuvart is (kifele a MAV ugyfele voltam).
Udv,
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
Dakar 05 Red Bull Edition
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve
|
|
Igazán nincs mit. Én is örültem volna, ha elsőre megtaláljuk, de a türelem dakart terem! Tito írta:
Sziasztok, eletjelet adok magamrol.
Ma delelott KovRobbal kint voltunk Herceghalmon megnezni ezt.
Elore lelove a poent, nem kotottunk uzletet. Engem az esztetikai hibak kevesbe foglalkoztattak, de Robi ravilagitott arra, hogy ezek komolyabb szerkezeti elvaltozast jelenthetnek, ami valoszinuleg jo sok, es kiados perec eredmenye lehet. Hianyozo lancfeszito, hatso sarfogo letorve, kapott a huto is, es a lanchajtas sem volt kerek.
A motor egyebkent hidegen poccre indult, es eloirasszeruen jart. Probakorre el sem vittuk. Az elado srac teljesen normalis volt, papirok 99%-ban rendben (torzskonyv, forgalmi, 2008-as eredetvizsga, muszaki).
Folytatodik a Dakar-vadaszat!
Robinak meg egyszer nagyon koszonom a segitseget, es persze a visszafuvart is (kifele a MAV ugyfele voltam).
Udv,
Tito
|
|
|
Naplózott
|
|
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
|
|
Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
|
|
|
|
|