Kezdőlap arrow Fórum
F650.hu
Üdvözöljük, Vendég
Kérjük, hogy jelentkezzen be vagy regisztráljon.    Elfelejtette jelszavát?
Motor vétel - mire figyeljek? (1 fő olvassa) (1) Vendég
Új szálat/témakört csak akkor hozz létre a fórumban, ha megbizonyosodtál róla, hogy még nincs ezzel a témával foglalkozó szál! Ellenkező esetben irgum-burgum!
A végére Kedvencekhez hozzáadta: 0
TÉMA: Motor vétel - mire figyeljek?
#22548
s_abel (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 432
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi abelsanyi Születési dátum: 1961-02-02
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve, 1 hónapja  
Motor ( és egyéb más jármű) adásvételi szerződéssel kapcsolatos, hamarosan életbe lépő szabályozása.
Link:
www.budapest13.hu/ugyintezes/okmanyiroda...artoi-szerzodesekrol
 
Naplózott Naplózott  
 
F650 GS 2005 UGK-631
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22897
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
A méret a lényeg 14 éve  
Sziasztok,

Friss hús vagyok, a bemutatkozós topicban írtam magamról pár sort.
A következo hónapokban a szabadidomet F650-re való vadászással szeretném tölteni, ebben kérem a segítségeteket.

Mivel 190 cm magas vagyok, a Dakar lehet az én emberem. Sajnos ebbol a változatból nincsen akkora kínálat a piacon, mint GS-bol, vagy CS-bol, ezért arra gondoltam, hogy mennyire életszeru a fenti típusokat az én méretemhez 'alakítani'? Egy haverom standard méretu GS-n ültem már, és az az érzésem, hogy a virgácsaimnak csak rövid távon lenne kényelmes (még egy métert sem mentem vele, de ami késik, arra várni kell

Olvastam a motorkarpit.hu-s srácról, aki igazán igényesen újít fel/alakít át üléseket. Mi a véleményetek egy olyan megoldásról, hogy a gyári ülést 5-6 centivel magasabbra lehetne tömni? Egyáltalán, van köztetek olyan égimeszelo, aki be tudna számolni a komfortot érinto tapasztalatairól?

Udv,

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22898
riskywhisky (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1464
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi risky.whisky Születési dátum: 1970-06-04
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Hali Tito!

Keresd Janót! Ő régi bútordarab itt, és ugyan 1200GS-re cserélte, de korábban Dakarja volt. Janó akkora, hogy nyugodtan lehetne a harmadik Klicsko testvér.

Tito írta:
Sziasztok,

Friss hús vagyok, a bemutatkozós topicban írtam magamról pár sort.
A következo hónapokban a szabadidomet F650-re való vadászással szeretném tölteni, ebben kérem a segítségeteket.

Mivel 190 cm magas vagyok, a Dakar lehet az én emberem. Sajnos ebbol a változatból nincsen akkora kínálat a piacon, mint GS-bol, vagy CS-bol, ezért arra gondoltam, hogy mennyire életszeru a fenti típusokat az én méretemhez 'alakítani'? Egy haverom standard méretu GS-n ültem már, és az az érzésem, hogy a virgácsaimnak csak rövid távon lenne kényelmes (még egy métert sem mentem vele, de ami késik, arra várni kell

Olvastam a motorkarpit.hu-s srácról, aki igazán igényesen újít fel/alakít át üléseket. Mi a véleményetek egy olyan megoldásról, hogy a gyári ülést 5-6 centivel magasabbra lehetne tömni? Egyáltalán, van köztetek olyan égimeszelo, aki be tudna számolni a komfortot érinto tapasztalatairól?

Udv,

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
riskywhisky 2002/03 City Scarver
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22899
Jano (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1552
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
...legalábbis magasság alapján. Megtisztelő, r.w, kösz

Szóval a dakar: az én 198 cm-emhez kellett. nekem a normál gs egyszerűen kicsi, a térdeim túl behajlítva, kényelmetlenül helyezkedtek el.
Megjegyzem, hosszú motorozásnál a dakar is kényelmetlen volt, bár négy, szinte megállás nélkül nyeregben töltött nap után lehet minden motor az lenne. (a hatodik napra majd meg őrültem a térdfájástól)

Egyetlen hátránya a motor emelt magasságának: terepen több meglepetés ér, volt hogy még nekem sem ért le a lábam. (nem kell megállni 9

Tudom nem ér a nagy GS-hez hasonlítani, de egy dolgot még megjegyeznék: a 21"-os első kerék és a növelt rugóúthossz ajándék a rossz úton, azonban kanyarodásnál, kezelhetőségnél hátrányosabb.

.j
 
Naplózott Naplózott  
 
kis GS - nagy GS
F65oGS Dakar \'o5 - R12ooGS \'o8
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22900
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Sziasztok, köszi a gyors válaszokat.

Közben már chat-en tisztáztuk, de azért másoknak is pontosítom, hogy GS-CS ülésmagasításban gondolkodtam, pont azért, amit Jano irt -- térdek állásszöge. Feltételezem, hogy a Dakar alapból kényelmesebb a lábaknak, valami hasonló komfortot a GS-ből kellene kihozni. (CS nekem `robogomeret` lenne -- ujfent Jano szavai )

Mivel nagyobbrészt városban, kisebbrészt országúton (és ott sem többnapos túrákra) tervezem használni, a terepezést illető info annyira nem érint, de azért elrakom az agyam hátsó traktusába )

Üdv,

Tito

Kellemes húsvéti ünnepeket!
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22902
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
azért ha kicsi a hely még lehet variálni ezzel-azzal. én 186 cm vagyok.

az ülést elcseréltem komfortra + még feltömettem (kárpitos).
beraktam egy 2,5 cm-es kormánymagasítót,
most készülök leengedni a lábtartókat 1,5 cm-rel.
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22906
alvaro84 (Felhasználó)
Különc
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 789
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi alvaro_acwellan@hotmail.com Lakóhely: Fehérvárcsurgó Születési dátum: 1979-05-01
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve  
Én sokkal lentebb vagyok, 176 centi (bár a lábam lehet hogy hosszú, fene tudja), és azt kell mondjam, egy tapodtat se szeretnék magasabb lenni a default CS üléshez, így is "hajtogatós" kissé. 600km azért megvolt egy nap, idén valószínűleg lesz az több is. Idén már tényleg kéne egyet 48 óráznom
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22907
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Szia Péter,

A 'komfort' ugye a magassabbik ülésváltozat?

A lábtartó konzolt át lehet szerelni, vagy egyszerűen más típussal kell megoldani a leengedést?

Üdv,

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22910
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Tito írta:
Szia Péter,

A 'komfort' ugye a magassabbik ülésváltozat?

A lábtartó konzolt át lehet szerelni, vagy egyszerűen más típussal kell megoldani a leengedést?

Üdv,

Tito


igen. 3 féle van, az alacsony, a normál és a komfort.
nem lehet átszerelni, cserélni lehetne. szétvágom, hegesztem.
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22912
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Gyárilag 2 féle van: Normál és alacsonyított!
péter írta:
Tito írta:
Szia Péter,

A 'komfort' ugye a magassabbik ülésváltozat?

A lábtartó konzolt át lehet szerelni, vagy egyszerűen más típussal kell megoldani a leengedést?

Üdv,

Tito


igen. 3 féle van, az alacsony, a normál és a komfort.
nem lehet átszerelni, cserélni lehetne. szétvágom, hegesztem.
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22913
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
A "sima" GS és a Dakar csak futóműben különbözik, azaz a kormány-ülés-lábtartó háromszög az ugyan akkora, csak minden pont felfelé tolódik pár cm-t, így magasabbra kerülsz a talajtól. Ezen a háromszögön lehet módosítani a kormány emelésével/szélesebb kormány alkalmazásával, az ülés magasításával, vagy a lábtartó átpozícionálásával.

Amennyiben próbálni szeretnél, nekem egy szélesebb kormányos, mgasított üléses verzóm van a 185 cm-emhez. Falubeli vagy, ha a XIII-ben jársz csörgess meg és egy sörért ráülhetsz a gépsárkányra.

Tito írta:
Sziasztok, köszi a gyors válaszokat.

Közben már chat-en tisztáztuk, de azért másoknak is pontosítom, hogy GS-CS ülésmagasításban gondolkodtam, pont azért, amit Jano irt -- térdek állásszöge. Feltételezem, hogy a Dakar alapból kényelmesebb a lábaknak, valami hasonló komfortot a GS-ből kellene kihozni. (CS nekem `robogomeret` lenne -- ujfent Jano szavai )

Mivel nagyobbrészt városban, kisebbrészt országúton (és ott sem többnapos túrákra) tervezem használni, a terepezést illető info annyira nem érint, de azért elrakom az agyam hátsó traktusába )

Üdv,

Tito

Kellemes húsvéti ünnepeket!
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22932
Szpeti (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 273
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi szalaipeti@fibermail.hu Lakóhely: Kerepes Születési dátum: 1981-04-30
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Ezt a kizsákmányolást!

A Robi kap egy dobozt sört, Tito meg teszteli a motorom

Amúgy én vagyok az a hülye aki amíg beszélgettetek a kapuban fehér pulóverben ki be rohangált a kapun
(imádom a levehetö elölapos rádiót, csak ne hagynám mindig az irodában)

Azt a lélekvesztöt cserélnéd egy GS-re?

Peti
 
Naplózott Naplózott  
 

-----------------------------------------------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead...
-----------------------------------------------------------------------------

  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22935
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Sziasztok,

Mint a feher puloveres hulye irta, ma elsokezes F650 elmenyben reszesultem KovRobi altal. Robi nagyon rendes volt, elmondta az alapveto dolgokat, es gyakorlatban is megmutatta a ket tipus kozotti kulonbsegeket. Nagyon hasznos talalkozonak iteltem, es ennek koszonhetoen arra az allaspontra helyezkedek, hogy akar a GS is megfelelo lenne nekem. A Dakar mondjuk kozelebb all hozzam, igy megtehetem azt, hogy akar honapokig varok egy megfelelo vetelre, es ha elfogy a turelmem (amibol kulonben boven van, azzal tapetazok ), akkor beleugrok egy GS-be, es a szukseges modifikaciokba (kormany, ulesmagasitas).

Peti, nagyon szep a motorod! A lelekvesztot megtartom, mert az arahoz kepest tul sok penzt kulcsoltam mar bele, nem eri meg eladni. Jo lesz tarcsinak, vagy kolcsonadni haveroknak, de ott meg nem tartunk

Robi, meg egyszer koszi!

Udv,

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22953
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Igazán nincs mit. Valószínüleg bárki megengedné hogy felülhess más motorjára! Pláne egy sörért!
Tito írta:
Robi, meg egyszer koszi!

Udv,

Tito
Szpeti írta:
Ezt a kizsákmányolást!

A Robi kap egy dobozt sört, Tito meg teszteli a motorom
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22960
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Remek otlet, akkor budapesti onkent jelentkezoket keresek, akiknek GS van, extran megtomott ulessel ellentetelezeskent egy szeles mosolyt, es egy so:riket tudok felajanlani! elore is koszi!
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22961
Csiga (Adminisztrátor)
Let's slip together!
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1895
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi csigakiller csuszomuvek@freemail.hu Lakóhely: Szentendre Születési dátum: 1976-11-12
Válasz:A méret a lényeg 14 éve  
Frenk lenne az, ráadásul eladó a motorja. Frenk utólagos engedelmeddel: (20)9860777
 
Naplózott Naplózott  
 
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22962
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve  
Hoppa, koszi a tippet, Csiga.

Utananeztem a tipusanak, ugyan en inkabb Dakarra varok, este felhivom egy kis beszelgetes celjabol (es ezt nyugodtan veheti fenyegetesnek )

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#22987
frenk (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 391
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Lakóhely: ház
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve  
Sziasztok, köszi a közbenjárást Csigu.
Várom a telefont...
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#23070
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve  
Sziasztok, eletjelet adok magamrol.

Ma delelott KovRobbal kint voltunk Herceghalmon megnezni ezt.

Elore lelove a poent, nem kotottunk uzletet. Engem az esztetikai hibak kevesbe foglalkoztattak, de Robi ravilagitott arra, hogy ezek komolyabb szerkezeti elvaltozast jelenthetnek, ami valoszinuleg jo sok, es kiados perec eredmenye lehet. Hianyozo lancfeszito, hatso sarfogo letorve, kapott a huto is, es a lanchajtas sem volt kerek.

A motor egyebkent hidegen poccre indult, es eloirasszeruen jart. Probakorre el sem vittuk. Az elado srac teljesen normalis volt, papirok 99%-ban rendben (torzskonyv, forgalmi, 2008-as eredetvizsga, muszaki).

Folytatodik a Dakar-vadaszat!

Robinak meg egyszer nagyon koszonom a segitseget, es persze a visszafuvart is (kifele a MAV ugyfele voltam).

Udv,

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#23073
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Motor vétel - mire figyeljek? 14 éve  
Igazán nincs mit. Én is örültem volna, ha elsőre megtaláljuk, de a türelem dakart terem! Tito írta:
Sziasztok, eletjelet adok magamrol.

Ma delelott KovRobbal kint voltunk Herceghalmon megnezni ezt.

Elore lelove a poent, nem kotottunk uzletet. Engem az esztetikai hibak kevesbe foglalkoztattak, de Robi ravilagitott arra, hogy ezek komolyabb szerkezeti elvaltozast jelenthetnek, ami valoszinuleg jo sok, es kiados perec eredmenye lehet. Hianyozo lancfeszito, hatso sarfogo letorve, kapott a huto is, es a lanchajtas sem volt kerek.

A motor egyebkent hidegen poccre indult, es eloirasszeruen jart. Probakorre el sem vittuk. Az elado srac teljesen normalis volt, papirok 99%-ban rendben (torzskonyv, forgalmi, 2008-as eredetvizsga, muszaki).

Folytatodik a Dakar-vadaszat!

Robinak meg egyszer nagyon koszonom a segitseget, es persze a visszafuvart is (kifele a MAV ugyfele voltam).

Udv,

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Az elejére
© 2024 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.