Kezdőlap arrow Fórum
F650.hu
Üdvözöljük, Vendég
Kérjük, hogy jelentkezzen be vagy regisztráljon.    Elfelejtette jelszavát?
Motorgumik (1 fő olvassa) (1) Vendég
Új szálat/témakört csak akkor hozz létre a fórumban, ha megbizonyosodtál róla, hogy még nincs ezzel a témával foglalkozó szál! Ellenkező esetben irgum-burgum!
A végére Kedvencekhez hozzáadta: 0
TÉMA: Motorgumik
#10959
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Motorgumik 15 éve, 10 hónapja  
Némely cikket elárazták, használjátok ki: automotor-gumi.hu
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11048
Centurion (Felhasználó)
Everyday is a winding road...
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 140
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi centurionmaximus beleslin@yahoo.com Lakóhely: Pest Megye Születési dátum: 1976-03-27
Válasz:Motorgumik 15 éve, 10 hónapja  
Ja, tényleg, a Pirellinek tök jó ára van! Köszi a linket.

KovRob írta:
Némely cikket elárazták, használjátok ki: automotor-gumi.hu
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11494
Diablo (Vendég)
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  
Nem írták el, tenyleg annyi az ár.
Legolcsóbb gumis oldal.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11501
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  
Diablo? Azaz csak nem maga Pásztóy "Pirelli" Tamás regisztrált be ide személyesen???
Diablo írta:
Nem írták el, tenyleg annyi az ár.
Legolcsóbb gumis oldal.
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11527
NaSa (Adminisztrátor)
Értem én! Csak lesz...m!
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 3091
graph
A felhasználó most jelen van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi nasa@emh.hu Születési dátum: 1957-08-02
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  
Jó tanács

A dátumokra azért figyeljetek !!!!
 
Naplózott Naplózott  
 
[HGF]Libero_hun alias NaSa
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11617
Diablo (Vendég)
Fórum adminisztrátor
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  
A hátsó gumi 150/70R17 H MT90 S/T 2 hetes, az elso (110/80R19 H MT90 S/T) 2 hónapos.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11959
tsong (Felhasználó)
jó az élet kétkeréken-néha egyen
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 136
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
ICQ#: 1 tsong11 Lakóhely: Mo.
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  
engedd ki már azt a bogarat.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11960
ifa (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1676
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi ivady.csaba Lakóhely: Szentendre Születési dátum: 1970-10-27
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  

tsong írta:
engedd ki már azt a bogarat.
 
Naplózott Naplózott  
 
F650GS\\07 - R1200GS\\08
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11967
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  
Nemlehet, kiképzésen van! ...hátha talál valakit, aki 19"-os első kerekét elcserélné 21"-ra. tsong írta:
engedd ki már azt a bogarat.
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#11982
Diablo (Vendég)
Moderator
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Motorgumik 15 éve, 9 hónapja  
Veszel bontóban ráfot (abroncs) és átfűzöd vagy szakemberrel átfűzeted (pl velem) Bontó itt: http://www.motorbonto.hu/
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12114
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
Köszi az ötletet! A történet hátteréban az húzódik, hogy nekem van két kerékszettem, mindkettő 21"-os első kerékkel. Csongor hettekkel ezelőtt azon gondolkodott, hogy az ő 19"-os kerekét elcserélné 21"-osra, felajánlottam neki a csere lehetőségét, de nem akaródzik néki élni vele. Azóta csak heccelem, hátha... Diablo írta:
Veszel bontóban ráfot (abroncs) és átfűzöd vagy szakemberrel átfűzeted (pl velem) Bontó itt: http://www.motorbonto.hu/
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12117
Diablo (Vendég)
Moderator
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
Ha sokat jár terepre jobban jár a 21-es kerékkel. Kevésbé fogja érezni a gödröket, magyarul gyorsabban mehet, kevesebb pattogással és könnyebb lesz a kormányzás is.
Aszfalton rosszab a 21-es kerék, azzal nő a fékút és csökken a kanyar sebesség, stabilitás kanyarban.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12128
Jano (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1552
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
Diablo, Te tudsz olyan motorgumi szerelőt aki mousse-os belsőt szakszerűen tud rakni a 21"-os kerékbe?


Diablo írta:
Ha sokat jár terepre jobban jár a 21-es kerékkel. Kevésbé fogja érezni a gödröket, magyarul gyorsabban mehet, kevesebb pattogással és könnyebb lesz a kormányzás is.
Aszfalton rosszab a 21-es kerék, azzal nő a fékút és csökken a kanyar sebesség, stabilitás kanyarban.
 
Naplózott Naplózott  
 
kis GS - nagy GS
F65oGS Dakar \'o5 - R12ooGS \'o8
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12132
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
KovRob írta:
Nemlehet, kiképzésen van! ...hátha talál valakit, aki 19"-os első kerekét elcserélné 21"-ra. tsong írta:
engedd ki már azt a bogarat.


már gondoltam rá én is. mióta szereztem egy sportmotort, vinném szép fokozatosan a bmw-t az igazi terepjáró enduro irányba, főleg hogy ezen a télen kap bütykös gumit, és nem lesz téli álom. ha 19"-es kereket cserélsz 21"-esre, akkor cserélni kell az első telót is, nem? kicsi sárhányó kuka...(?)
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12135
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
Halihó!

Vidd, az jó! Ajánlom az MT21-et! Ahogy csiga mondaná: ql!

Teleszkóphoz nem kell nyúlni. Mint azt az alábbi kép szemlélteti a 21-es első kerékhez a satbilizátor lemezt emelte meg a gyár sacc/kb 8mm-el (nem mértem meg). Ehhez hosszab csavarokra lesz szükséged. Láttam már olyat is, hogy a delikvens a stabilizátort megfordította 180 fokkal a függőleges tengelye körül és így vissazrakva alátétek nélkül is elfér a 21"-os kerék. Ha komolyan gondolod beszéljünk róla, az ajánlatom áll még!


péter írta:
KovRob írta:
Nemlehet, kiképzésen van! ...hátha talál valakit, aki 19"-os első kerekét elcserélné 21"-ra. tsong írta:
engedd ki már azt a bogarat.


már gondoltam rá én is. mióta szereztem egy sportmotort, vinném szép fokozatosan a bmw-t az igazi terepjáró enduro irányba, főleg hogy ezen a télen kap bütykös gumit, és nem lesz téli álom. ha 19"-es kereket cserélsz 21"-esre, akkor cserélni kell az első telót is, nem? kicsi sárhányó kuka...(?)
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12147
Diablo (Vendég)
Moderator
Hozzászólások: 0
graphgraph
A felhasználó távol van
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
Jano írta:
Diablo, Te tudsz olyan motorgumi szerelőt aki mousse-os belsőt szakszerűen tud rakni a 21"-os kerékbe?


Idősebb Németh Kornél, bár Ő nem gumis, de sok ilyet szerelt már. Ő 2 kis "pajszerral" végezte és géppel csinálnám. Mert gyakorlatban még nem volt rá szükség, elvitték eddig kézben, amiket eladtam. Aztán több évig nem volt rá kereslet, de ősszel ismét kapható lesz. Majd kozultálok id.Korméllal.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12150
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
KovRob írta:
Halihó!

Vidd, az jó! Ajánlom az MT21-et! Ahogy csiga mondaná: ql!

Teleszkóphoz nem kell nyúlni. Mint azt az alábbi kép szemlélteti a 21-es első kerékhez a satbilizátor lemezt emelte meg a gyár sacc/kb 8mm-el (nem mértem meg). Ehhez hosszab csavarokra lesz szükséged. Láttam már olyat is, hogy a delikvens a stabilizátort megfordította 180 fokkal a függőleges tengelye körül és így vissazrakva alátétek nélkül is elfér a 21"-os kerék. Ha komolyan gondolod beszéljünk róla, az ajánlatom áll még!


péter írta:
KovRob írta:
Nemlehet, kiképzésen van! ...hátha talál valakit, aki 19"-os első kerekét elcserélné 21"-ra. tsong írta:
engedd ki már azt a bogarat.


már gondoltam rá én is. mióta szereztem egy sportmotort, vinném szép fokozatosan a bmw-t az igazi terepjáró enduro irányba, főleg hogy ezen a télen kap bütykös gumit, és nem lesz téli álom. ha 19"-es kereket cserélsz 21"-esre, akkor cserélni kell az első telót is, nem? kicsi sárhányó kuka...(?)

komolyan gondolkodom rajta. nincs bennem semmi "gyárioriginál típusú gátlás" egy enduronál szerintem a funkciónak majdnem minden alárendelhető. ha bmw, ha akármi.
jó volna terepen minél agilisabbnak lenni, kerékátmérő, gumi, stb, az az országúti max 140 ami ezzel a motorral még aránylag bámészkodós, szerintem mégakár krosszgumival is hozható.
egy dologtól félek viszont: nehogy olyan átalakítást csináljak, minekután lesz egy motorom ami félig dakar, (az enyém nem dakar - dekar, félig meg nemaz, de mindegyiknek szar, mert igazán nincs összhangban viila, kerék, teló, stb.
viszont: ha csak egy kerékcsere, meg annyi hogy megmarad az ABS, akkor szívesen átalakítanám, hadd szagassaja zanyafődet.
ezek tükrében mit gondolsz? egyébként: kissárhányó eldob?
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12157
KovRob (Adminisztrátor)
Unstoppable :)
Moderator
Hozzászólások: 2767
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi kihamasnem@freemail.hu Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1973-10-10
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
Rossz minőségű úton a kerékátmérő nagyon sokat jelent. Azt nem tudom hogy e miatt-e, de pl. terepgumikat szinte csak 21"-ban gyártanak, elvétve található egy-két kalandmintás gumma 19"-ban. Meg fogsz majd lepődni: az inkább terepre való mintázatok is meglehetősen jól tapadnak aszfalton, ha túrázni mész, akkor is biztonsággal tartható velük a 100 feletti utazótempó, és a kanyarokban is meglepően jól viselkednek. (ugye Gyuszkó? 2006 tavasz I. találkozó, LepenceRing ) Igazándiból nekem nincs különösebb bajom a 21"-al aszfalton. Csupán Csongornak, illetve most neked ajánlottam fel a cserét, ha tényleg kipróbálnátok az aszfalton túli kirándulások szépségeit. Oda érezhetően jobb lesz.
Az alsó sárvédőről:
1, Nem tudom, hogy el fog e férni... próba cseresznye
2, Nekem az első dolgom lenne, hogy leszedném. Nagyon hamar el tud tömődni agyaggal/sárral és leblokkolja a kereket egy pillanat alatt. (ugye NaSa? )

Jó morfondírozást!
péter írta:
komolyan gondolkodom rajta. nincs bennem semmi "gyárioriginál típusú gátlás" egy enduronál szerintem a funkciónak majdnem minden alárendelhető. ha bmw, ha akármi.
jó volna terepen minél agilisabbnak lenni, kerékátmérő, gumi, stb, az az országúti max 140 ami ezzel a motorral még aránylag bámészkodós, szerintem mégakár krosszgumival is hozható.
egy dologtól félek viszont: nehogy olyan átalakítást csináljak, minekután lesz egy motorom ami félig dakar, (az enyém nem dakar - dekar, félig meg nemaz, de mindegyiknek szar, mert igazán nincs összhangban viila, kerék, teló, stb.
viszont: ha csak egy kerékcsere, meg annyi hogy megmarad az ABS, akkor szívesen átalakítanám, hadd szagassaja zanyafődet.
ezek tükrében mit gondolsz? egyébként: kissárhányó eldob?
 
Naplózott Naplózott  
 
KovRob - GS dakar 04 - Revamped
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12158
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
KovRob írta:
Rossz minőségű úton a kerékátmérő nagyon sokat jelent. Azt nem tudom hogy e miatt-e, de pl. terepgumikat szinte csak 21"-ban gyártanak, elvétve található egy-két kalandmintás gumma 19"-ban. Meg fogsz majd lepődni: az inkább terepre való mintázatok is meglehetősen jól tapadnak aszfalton, ha túrázni mész, akkor is biztonsággal tartható velük a 100 feletti utazótempó, és a kanyarokban is meglepően jól viselkednek. (ugye Gyuszkó? 2006 tavasz I. találkozó, LepenceRing ) Igazándiból nekem nincs különösebb bajom a 21"-al aszfalton. Csupán Csongornak, illetve most neked ajánlottam fel a cserét, ha tényleg kipróbálnátok az aszfalton túli kirándulások szépségeit. Oda érezhetően jobb lesz.
Az alsó sárvédőről:
1, Nem tudom, hogy el fog e férni... próba cseresznye
2, Nekem az első dolgom lenne, hogy leszedném. Nagyon hamar el tud tömődni agyaggal/sárral és leblokkolja a kereket egy pillanat alatt. (ugye NaSa? )

Jó morfondírozást!



tudom hogy jobb a 21" terepen, ti. a GS800, amit egyszer kölcsönkaptam 2 napra, annak olyan az eleje, és azonnal észrevettem a különbséget, nem csak terepen, de rossz aszfalton is. úgy suhant, mint akinek le sem ér a lába

a kis sárhányó sem gond, most néztem meg, ha teszek távtartót, az viszi feljebb az egész hóbelevancot, sárhányóstól. aztán ha nem kell, akkor 4 inbusz tartja csak.
nem ezen morfondírozok. hanem azon, hogy így magasabb lesz picit a motor eleje (1 centi, 2 centi?), elmegy-e a súlypont, egész pontosan az a kérdés, hogy a 21"-es kerékhez (a dakar kivitelben) ugyanez a teleszkóp van-e kitalálva, vagy másikat tettek?
péter írta:
komolyan gondolkodom rajta. nincs bennem semmi "gyárioriginál típusú gátlás" egy enduronál szerintem a funkciónak majdnem minden alárendelhető. ha bmw, ha akármi.
jó volna terepen minél agilisabbnak lenni, kerékátmérő, gumi, stb, az az országúti max 140 ami ezzel a motorral még aránylag bámészkodós, szerintem mégakár krosszgumival is hozható.
egy dologtól félek viszont: nehogy olyan átalakítást csináljak, minekután lesz egy motorom ami félig dakar, (az enyém nem dakar - dekar, félig meg nemaz, de mindegyiknek szar, mert igazán nincs összhangban viila, kerék, teló, stb.
viszont: ha csak egy kerékcsere, meg annyi hogy megmarad az ABS, akkor szívesen átalakítanám, hadd szagassaja zanyafődet.
ezek tükrében mit gondolsz? egyébként: kissárhányó eldob?
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#12159
péter (Felhasználó)
Ez a második otthona
Hozzászólások: 1497
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Rábapatona GyMS Születési dátum: 1968-01-06
Válasz:Motorgumik 15 éve, 8 hónapja  
na így:


tudom hogy jobb a 21" terepen, ti. a GS800, amit egyszer kölcsönkaptam 2 napra, annak olyan az eleje, és azonnal észrevettem a különbséget, nem csak terepen, de rossz aszfalton is. úgy suhant, mint akinek le sem ér a lába

a kis sárhányó sem gond, most néztem meg, ha teszek távtartót, az viszi feljebb az egész hóbelevancot, sárhányóstól. aztán ha nem kell, akkor 4 inbusz tartja csak.
nem ezen morfondírozok. hanem azon, hogy így magasabb lesz picit a motor eleje (1 centi, 2 centi?), elmegy-e a súlypont, egész pontosan az a kérdés, hogy a 21"-es kerékhez (a dakar kivitelben) ugyanez a teleszkóp van-e kitalálva, vagy másikat tettek?
 
Naplózott Naplózott  
 
02 épített Dakar SM
03 RSV Mille
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Az elejére
© 2024 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.