Kezdőlap arrow Fórum
F650.hu
Üdvözöljük, Vendég
Kérjük, hogy jelentkezzen be vagy regisztráljon.    Elfelejtette jelszavát?
hülye kérdések helye (1 fő olvassa) (1) Vendég
Új szálat/témakört csak akkor hozz létre a fórumban, ha megbizonyosodtál róla, hogy még nincs ezzel a témával foglalkozó szál! Ellenkező esetben irgum-burgum!
A végére Kedvencekhez hozzáadta: 1
TÉMA: hülye kérdések helye
#33617
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Osztom Csiga velemenyet, szerintem sem kiralykodik annyira az ember egy sotet szerpentinen, hogy ott a kormannyal fordulo vilagitas sokat szamitana. Nekem elsore inkabb az az ellenerv jut eszembe, hogy minel lejjebb szereled a kiegeszito vilagitast, annal vedtelenebb a felverodesek ellen (arrol nem is beszelve, ha terepre tevedsz.)

A szomszedom kulonben ezt a megoldast valasztotta, de nem a villaszarhoz van rogzitve a konzol, hanem a sarvedo ala, a kurtot takaro muanyag burki csavarjaihoz. Maganban kuldok nagyfelbontasu kepet, ez a ketto csak izelito.

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33618
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
.
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2012.05.24 06:25 Név: Tito.
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33619
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
.
/
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2012.05.24 06:26 Név: Tito.
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33621
basa (Felhasználó)
Lassan járj, de biztosan!
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 79
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Köszi fiuk sokat segítettetek!
A többit személyesen (remélem hamarosan)
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33622
metRS (Felhasználó)
Redituréjsz!!!! :D
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 821
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi lukacs.rich@gmail.com Lakóhely: Homokmégy-Budapest Születési dátum: 1985-12-06
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Tito írta::
Osztom Csiga velemenyet, szerintem sem kiralykodik annyira az ember egy sotet szerpentinen, hogy ott a kormannyal fordulo vilagitas sokat szamitana. Nekem elsore inkabb az az ellenerv jut eszembe, hogy minel lejjebb szereled a kiegeszito vilagitast, annal vedtelenebb a felverodesek ellen (arrol nem is beszelve, ha terepre tevedsz.)

A szomszedom kulonben ezt a megoldast valasztotta, de nem a villaszarhoz van rogzitve a konzol, hanem a sarvedo ala, a kurtot takaro muanyag burki csavarjaihoz. Maganban kuldok nagyfelbontasu kepet, ez a ketto csak izelito.

Tito


Nekem csak annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy ha kanyarodsz, egy bizonyos sebesség fölött már nem igazan fordítod a kormányt, így én úgy vélem, tekintve, hogy lassú tempónál elegendő a fényerő a reakcióidőhöz, értelmét veszíti a lenti felfogatás... Ellenben ha fentre rakod, a közlekedő autósok hamarabb észrevesznek. Szóljatok ha tévedek...
 
Naplózott Naplózott  
 
Redituréjsz!!

Rico F650GS'04-->R1200GS ADV'08

Elektronikus Építési Napló vezetés
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33625
Csiga (Adminisztrátor)
Let's slip together!
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1895
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi csigakiller csuszomuvek@freemail.hu Lakóhely: Szentendre Születési dátum: 1976-11-12
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Ez a fenti megoldás a képeken szerintem sérülékeny, az első dőlésnél letörik. Amúgy tetszik, Maci is így csinálta meg.

Ricsi igazakat beszélsz, mégis azt mondom: Nekem bár fennt van elhelyezve mint sokunknak (Tito, ifa régi motorjának megvásárlója, KovRob, Csiga) egyáltalán nem sérül, nem is vakítja az autósokat.
Az utóbbi valószínűleg csupán azért, mivel ez egy ködlámpa. Belenézve a lámpába az látszik, hogy egy terelőlemez állja útját a fénynek a felső tartományban.
 
Naplózott Naplózott  
 
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33626
antons (Felhasználó)
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 46
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Budapest Születési dátum: 1968-11-12
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Sziastok!

Kértdezem én, hogy a 2002-es Dakar-omra rá lehet simán szerelni egy sima GS középsztenderét. Van 1 eladó 12 000 pénzért. Láttam gyári Dakar középsztendert, az borzalmas csúnya(lehet hogy szuper).

Köszi.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33627
metRS (Felhasználó)
Redituréjsz!!!! :D
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 821
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi lukacs.rich@gmail.com Lakóhely: Homokmégy-Budapest Születési dátum: 1985-12-06
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
antons írta::
Sziastok!

Kértdezem én, hogy a 2002-es Dakar-omra rá lehet simán szerelni egy sima GS középsztenderét. Van 1 eladó 12 000 pénzért. Láttam gyári Dakar középsztendert, az borzalmas csúnya(lehet hogy szuper).

Köszi.


Fel lehet rakni, mert a rögzítés sztem ugyanaz, csak nem lesz elég hosszú, mert ugye a dakarnak nagyobb a hasmagassága... (Is it right Others?)
 
Naplózott Naplózott  
 
Redituréjsz!!

Rico F650GS'04-->R1200GS ADV'08

Elektronikus Építési Napló vezetés
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33629
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
metRS írta::
antons írta::
Sziastok!

Kértdezem én, hogy a 2002-es Dakar-omra rá lehet simán szerelni egy sima GS középsztenderét. Van 1 eladó 12 000 pénzért. Láttam gyári Dakar középsztendert, az borzalmas csúnya(lehet hogy szuper).

Köszi.


Fel lehet rakni, mert a rögzítés sztem ugyanaz, csak nem lesz elég hosszú, mert ugye a dakarnak nagyobb a hasmagassága... (Is it right Others?)


Jo a szo, a Dakar allvany 5-6 centivel hosszabb, mint a GS-e. Ha meg tudod csinalni, vagy van ra embered, flexeljetek el, es toldjatok meg. Ez egy nagyon jo ar. Adjak hozza a rugokat, csavarokat perselyeket is? (persely berakasahoz egy tipp: fagyasztoba vele!)

Az esztetikat tedd felre, marha hasznos dolog, foleg szerelesnel.

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33633
basa (Felhasználó)
Lassan járj, de biztosan!
Írogatott már párszor
Hozzászólások: 79
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Nézegetem nézegetem. Ha ködlámpa, akkor lent. De ennyire??????
Az első sárvédő csavarok nektek hogy jöttek ki? Nekem piszkosul ragaszkodnak.
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33634
Csiga (Adminisztrátor)
Let's slip together!
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1895
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi csigakiller csuszomuvek@freemail.hu Lakóhely: Szentendre Születési dátum: 1976-11-12
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Menetrögzítõsek, azért olyan nehéz leszedni õket. De a jó szerszám csodákra képes.
 
Naplózott Naplózott  
 
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33636
dzsini (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 313
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Szigetmonostor Születési dátum: 1966-08-29
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Úgy mindenkitől kérdezném!
Nektek hány km-t bír ki egy garnitúra első fékbetét!

Dzsini szólt!
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33637
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
dzsini írta::
Úgy mindenkitől kérdezném!
Nektek hány km-t bír ki egy garnitúra első fékbetét!

Dzsini szólt!


Tarcsatol, gyartmanytol es motorozasi stilustol fugg. Asszem nekem 6-7 ezret birt az elozo.

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33640
Csiga (Adminisztrátor)
Let's slip together!
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1895
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi csigakiller csuszomuvek@freemail.hu Lakóhely: Szentendre Születési dátum: 1976-11-12
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
dzsini írta::
Úgy mindenkitől kérdezném!
Nektek hány km-t bír ki egy garnitúra első fékbetét!

Dzsini szólt!


Nem elírás, nem hazugság: 50000km-nél cseréltem a gyári első betéteket.

Hátul viszont most került bele a 4. betét, köszönhetően a rendőr motorosok oktatásának
 
Naplózott Naplózott  
 
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33646
dzsini (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 313
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Szigetmonostor Születési dátum: 1966-08-29
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Csiga újabb extrém km-étől eltekintve az én kb 16-17-e km teljesítményem nem annyira rossz!
Pedig aggódtam!

Dzsini szólt!
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33650
alvaro84 (Felhasználó)
Különc
Félig már itt lakik
Hozzászólások: 789
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi alvaro_acwellan@hotmail.com Lakóhely: Fehérvárcsurgó Születési dátum: 1979-05-01
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
A gyáriról sajnos fogalmam sincs, Csigából kiindulva lehet, hogy tartósabb, mint amiket azóta használok (Ferodo van benne asszem). Ezek 40 és 70 ezernél lettek cserélve, valamint úgy néz ki, hogy 100-nál lesznek megint. Ez 30 ezres élettartam, ha nem jön közbe valami meredek lejtőkkel telipakolt út...

A hátsót most cseréltettem a gumival együtt, 92420-as óraállásnál. Hogy a gyári volt-e, azt nem tudom, de Teresával együtt kaptam, és 71000km-en át használtam, nagyon ritkán. Mostanában veszem elő kicsit többet a hátsó féket, jó az, bár legszívesebben egyikhez se nyúlok
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33651
Kókusz (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 358
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Nekem az első betétek sokat bírnak, úgy 30000 km-re teszem, de a hátsó csak kb. 8000 km-t, mert egyszer egy erőltetett Mátrázásnál, amikor a haverom 1200-as Banditjával próbáltam tartani a tempót, a felét elkoptattam, közben még a fékfolyadék is felforrt. Nem arra tervezték...

Alvarót ne vegyétek figyelembe, ő LÉGFÉKET használ, azaz a menetszél lassítja. Nála a féktárcsák egy hosszabb túra alatt berozsdásodnak
 
Naplózott Naplózott  
 
Módosítás: 2012.05.28 11:34 Név: Kókusz.
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33662
dzsini (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 313
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi Lakóhely: Szigetmonostor Születési dátum: 1966-08-29
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Tegnap kivettem a betéteket,majd vissza is tettem,még úgy jó 1,5 miliméter van rajta,a gyári nem éri el a 4-et.Tehát van még benne km.
Lehet hogy meglesz Csiga km-e!
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33663
Lorka (Felhasználó)
Rendszeres fórumozó
Hozzászólások: 375
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Nő Lakóhely: Budapest
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Hát kiderülnek szépen lassan a turpisságok a mocival kapcsolatban.
Egyre biztosabb hogy kapott valamit a hűtő jobb oldala.
A hűtő alján-középen- lévő stift, ami egy gumigyűrű/alátét szerűségen keresztül rögzit.
Na azon látszik hogy meg van hajolva azaz a hűtőn volt valami tekintélyes ütés, ami miatt az elején lévő légterelő is megtört.

Nem tudom mi lehett, de érdekes hogy nincs más deformitás a hűtőn...

Fotó van majd rakok fel róla.

Talány..
 
Naplózott Naplózott  
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
#33665
Tito (Adminisztrátor)
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1461
graphgraph
A felhasználó távol van Kattintson ide a felhasználó profiljának megtekintéséhez
Nem: Férfi A nép és a sport Lakóhely: Budapest, XIV. kerület Születési dátum: 1975-01-02
Vá: hülye kérdések helye 11 éve, 11 hónapja  
Lorka írta::
Hát kiderülnek szépen lassan a turpisságok a mocival kapcsolatban.
Egyre biztosabb hogy kapott valamit a hűtő jobb oldala.
A hűtő alján-középen- lévő stift, ami egy gumigyűrű/alátét szerűségen keresztül rögzit.
Na azon látszik hogy meg van hajolva azaz a hűtőn volt valami tekintélyes ütés, ami miatt az elején lévő légterelő is megtört.

Nem tudom mi lehett, de érdekes hogy nincs más deformitás a hűtőn...

Fotó van majd rakok fel róla.

Talány..


Baszics, ezert kellett volna megnezetni valami hozzaertovel (nem magamra ertem). A leirasod iskolapeldaja annak, hogy mit kell eloszor megnezni egy GS-en, amikor seruleseket keresunk. Remelem, nincsen komolyabb baj.

Tito
 
Naplózott Naplózott  
 
Dakar 05 Red Bull Edition
  Az adminisztrátor megtiltotta a mindenki által történő hozzászólást.
Az elejére
© 2024 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.