BMS-C reset PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Kovács Róbert   
Indítási nehézségek, spontán lefulladások és meghatározhatatlan eredetű misztikus motorvezérlési problémák esetén érdemes elősször a motorvezérlésnek adni egy "alaphelyzetbe vissza" utasítást, azaz BMS-C reset házilag.

Több variáns is létezik:

 1, A BMS-C csatlakozójának eltávolítása

  1. Gyújtáskulcs OFF pozícióba fordítása.
  2. Ülés eltávolítása
  3. Csatlakozó eltávolítása (A piros színű biztosító oldalra elhúzása után emelni)
  4. 15 perc várakozás után a csatlakozó vissazhelyezése

Jó tudni: Amennyiben olyan helyen hagyod a motort, minden további nélkül magaddal viheted a kiszerelt BMS-C egységet.

 2, Az akkumlátor lekötése

Kinti fórumozók szerint ez az egyébként többeknél sikeresen bevált módszer egy BMW-s állásfoglalás szerint nem működik/működhet.

  1. Akkumlátor negatív sarujának lekötése
  2. Úgy teszel mint ha egy befecskendező szoftver frissítésen esett volna át a masina és le lenne kötve az akksi
  3. kb. 5 perc várakozás után visszaköthető (az óra visszaáll 12:00-ra)
  4. A gyújtáskulcsot fordítsd ON állásba (de ne indítsd be!)
  5. Kétszer egymás után forgasd el a gázmarkolatot teljes terjedelmében
  6. Indítózz amíg a motor be nem indul. Fontos hogy indítózás közben ne nyúlj a gázmarkolathoz, hagyd azt alaphelyzetben!
  7. Hagyd járni a motort alapjáraton (ne nyúlj a gázhoz, ne adj gázfröccsöket...) amíg a hűtőventillátor be nem kapcsol
  8. Leállíthatod, kész vagy.

Légyszi, írj majd egy pár sort nekünk a fórumba ha kipróbáltad valamelyik módszert!

 
© 2018 F650.hu
Az oldalt a 3Gteam üzemelteti.